بررسی سیناریوی حملات گسترده موشکی به اسرائیل

بررسی سیناریوی حملات گسترده موشکی به اسرائیل
يکشنبه 20 فروردين 1391 - 10:00

محافل رسانه اي رژيم اسرائيل پيش بيني کابينه امنيتي اين رژيم را در خصوص حملات همزمان موشکي محور مقاومت به مواضع اين رژيم در اراضي اشغالي مورد تحليل و بررسي قرار دادند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "عمانویل روزن" تحلیلگر مسائل سیاسی کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت: "وزرای اسرائیلی با بررسی سیناریوی حملات موشکی همزمان به اسرائیل پیش بینی کردند هزاران موشک از لبنان و سوریه و غزه و حتی ایران اسرائیل را هدف قراردهد".

وی افزود: "وزرای اسرائیلی پیش بینی می کنند در سال 2012 اسرائیل هدف حملات شدید موشکی قرار می گیرد. این پیش بینی در حالی مطرح می شود که سامانه گنبد آهنین هنوز در سراسر اسرائیل مستقر نشده است".

دکتر "وفیق ابراهیم" کارشناس مسائل رژیم اسرائیل در بررسی این گزارش در گفتگو با برنامه این هفته "العین الاسرائیلیه" (از نگاه رسانه های اسرائیل) شبکه خبری العالم تصریح کرد: "ادعای اسرائیلیها در خصوص حملات موشکی گسترده به اسرائیل، تبلیغات رسانه ای است".

وی گفت: "هدف اسرائیلیها از اینگونه تبلیغات رسانه ای متقاعد کردن غرب برای حمله به ایران است".

وفیق ابراهیم خاطرنشان کرد: "اسرائیلیها از پیامدهای وخیم ماجراجویی علیه ایران مطلع هستند، لذا به تنهایی جرأت حمله به ایران را ندارند".

وفیق ابراهیم اظهار داشت: "خسارتها و شکستهای سنگین سیاسی و نظامی آمریکا در جنگ عراق و افغانستان و نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری این کشور، احتمال ورود واشنگتن به ورطه جنگ با ایران را بسیار تضعیف می کند".

8-8:58



پربیننده ترین خبرها