پلیس راهور ناجا اطلاع داد؛

ممنوعیت‌ تردد در 4 استان مرزی کشور

ممنوعیت‌ تردد در 4 استان مرزی کشور
سه شنبه 16 آبان 1396 - 10:24

پلیس راهور ناجا از اعمال ممنوعیت‌های تردد در برخی محورهای مواصلاتی ۴ استان لرستان، ایلام، خوزستان و چهارمحال و بختیاری همزمان با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی خبر داد.

العالم - ایران

تسنیم -- سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در برخی محورهای مواصلاتی استان‌ها همزمان با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده محدودیت‌هایی برای تردد خودروهای سنگین از ساعت 7 صبح امروز (دوشنبه 15 آبان) تا 7 صبح سه شنبه هفته آینده 23 آبان در برخی محورهای لرستان، ایلام، خوزستان و چهارمحال و بختیاری اعمال خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: در برنامه ریزی انجام شده تردد تمام کامیون‌ها و تریلرها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محورهای دهلران – مهران، حمیل – ایلام، قلاجه – ایلام و ایلام – مهران در استان ایلام ممنوع خواهد بود.

وی افزود: همچنین ممنوعیت تردد این خودروهای سنگین در محورهای پلدختر – اسلام آباد و پلدختر – اندیمشک در هر دو مسیر رفت و برگشت در استان لرستان نیز اعمال خواهد شد.

رحمانی ادامه داد: علاوه بر این موارد تردد کلیه اتوبوس‌ها نیز طی این مدت در محورهای هفتگل – باغملک – ایذه- دهدز – شهرکرد و بالعکس ممنوع بوده و مسیر اهواز – اندیمشک – خرم آباد – الیگودرز – اصفهان – شهرکرد و بالعکس بعنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان خاطرنشان کرد: محدودیت تردد کامیون‌ها و تریلرها به استثناء حاملین موادسوختی و فاسد شدنی در محورهای اهواز به سوسنگرد، بستان به چزابه و اهواز به خرمشهر نیز برقرار است و این خودروها برای تردد به سمت خرمشهر می‌توانند از مسیر اهواز به آبادان و آبادان به خرمشهر استفاده کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها