خبرسازی رژیم بحرین علیه یک خیزش مسالمت‌آمیز

خبرسازی رژیم بحرین علیه یک خیزش مسالمت‌آمیز
سه شنبه 22 فروردين 1391 - 07:35

رژيم حاکم در بحرين در حال خبرسازي براي سرکوب قيام مسالمت‌آميز مردم اين جزاير هستند تا شايد از اين رهگذر بتوانند بقاي خود را حفظ کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی العالم، انتشار اخباری توسط مقامات امنیتی بحرینی در مورد انفجار یک بمب دست‌ساز میان گروهی از ماموران امنیتی این رژیم و پوشش وسیع آن توسط خبرگزاری‌ها، این حدث و گمان را تقویت می‌کند رژیم حاکم در منامه ناامید از نظامی جلوه دادن قیام مردم، می‌خواهد خود با دست خود به آن دست بزند.

15 ماه پس از شروع قیام مردم بحرین علیه دیکتاتوری آل‌خلیفه و اشغالگری‌ سعودی‌ها، حرکت اعتراضی مردم همچنان به دور از خشونت و تنها پرتاب سنگ، کوکتول‌مولوتوف و آتش زدن لاستیک بوده و در پیش گرفتن این شیوه در برابر سرکوب بی‌رحمانه، آبروی سران بحرین را برده است.

تحریم خشونت توسط رهبران قیام و هدایت آن توسط روحانیت بحرین، امروز مقامات آل‌خلیفه را به این صرافت انداخته که خود دست به خشونت‌آفرینی بزنند و در ادعایی مضحک و به دور از واقعیت بگویند چند مامور امنیتی در بمب‌اندازی مخالفان زخمی شده‌اند.

صحت این خبر تا آنجا قابل تایید نیست که در طول 15 ماه گذشته حتی یک گلوله هم از سمت معارضان بحرینی شلیک نشده و تنها سلاح آنها مشت‌های گره کرده بوده است.

به نظر می‌رسد رژیم آل‌خلیفه تحت فشار بی‌سابقه افکار عمومی جهانی و سکوت وقاحت‌بار مدعیان حقوق بشر ناچار است چنین شیوه‌ زشت و به دور از انسانیتی را در پیش بگیرد تا توجیهی جهت سرکوب قیام مردم تغییرخواه داشته باشد.

امروز افرادی مانند حسن مشیمع و عبدالهادی خواجه در زندان‌های رژیم آل‌خلیفه به دلیل اعتصاب غذا وضعیت بسیار وخیمی دارند و آن‌گونه که معارضان بحرینی اطلاع‌رسانی کرده‌اند شاید آقای خواجه بر اثر شدت فشارها به شهادت رسیده باشد و از همین رهگذر بتوان اتهام‌زنی رژیم‌ آل‌خلیفه در بمب‌اندازی مخالفانش را توجیه کرد تا سرپوشی باشد در برابر این جنایت. 

پربیننده ترین خبرها