پليس رژيم صهيونيستی بار ديگر از بنيامين نتانياهو بازجويی كرد

پليس رژيم صهيونيستی بار ديگر از بنيامين نتانياهو بازجويی كرد
جمعه 19 آبان 1396 - 02:48

رادیو دولتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد ماموران مسئول تحقیق درباره پرونده فساد احتمالی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم، روز پنجشنبه بار دیگر از وی بازجویی کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بیت المقدس، به گفته رادیو دولتی اسرائیل، پلیس از تایید بازجویی که بعد از ورود ماموران تحقیق به اقامتگاه رسمی نخست وزیر در بیت المقدس پیش از ساعت 17 آغاز شده بود، امتناع کرد.
به گفته رسانه های اسرائیلی این پنجمین بازجویی از نتانیاهو در چهارچوب این تحقیقات است.
در یکی از این تحقیقات نتانیاهو به دریافت هدایایی از شخصیت های بسیار ثروتمند از جمله جیمز پارکر، میلیاردر استرالیایی و آرنون میلکان، از تهیه کنندگان هالیوود مظنون است. رسانه ها ارزش کلی این هدایا را بالغ بر ده ها هزار دلار برآورد کرده اند.
در تحقیق دیگری تلاش می شود مشخص شود آیا وی سعی کرده است با یدیعوت احارونوت  برای پوشش مطلوب اخبار اسرائیل به توافق برسد یا خیر.
نتانیاهو به طور مرتب در خصوص هر گونه جرم از خود دفاع کرده و خود را قربانی مبارزه ای برای برکناری از قدرت عنوان کرده است.
تا این مرحله نتانیاهو به طور رسمی متهم نشده است. به گفته آیلت شاکد، وزیر دادگستری اسرائیل، نتانیاهو در صورتی که متهم شود، مجبور نیست از سمت خود استعفا کند. 
 

پربیننده ترین خبرها