خبرهای ضد و نقیض درباره دستگیری عامل موساد در لبنان

خبرهای ضد و نقیض درباره دستگیری عامل موساد در لبنان
يکشنبه 21 آبان 1396 - 03:48

در حالی که برخی از رسانه های لبنان خبر دادند که یک عامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) که قصد ترور «بهیه الحریری» نماینده پارلمان را داشته، دستگیر شده است، وزارت کشور لبنان اما این خبر را تکذیب کرده است.

برخی رسانه های لبنان از جمله شبکه تلویزیونی «المیادین» و «الجدید» شنبه شب خبر دادند که نیروهای امنیتی این کشور یک نفر وابسته به موساد را دستگیر کرده اند که قصد داشته بهیه الحریری نماینده پارلمان و خواهر «رفیق الحریری» نخست وزیر فقید لبنان را در شهر صیدا ترور کند.
بر اساس این گزارش ها وی راننده تاکسی بوده و رفت و آمدهای بهیه الحریری را رصد می کرده است.
این در حالی است که دقایقی پس از این خبر، وزارت کشور لبنان با صدور اطلاعیه ای خبرها در خصوص دستگیری عامل موساد را تکذیب کرد.
با این وجود شبکه تلویزیونی الجدید نیز پس از تکذیب وزارت کشور نیز گزارش داد که این فرد دو روز پیش دستگیر شده ولی بخاطر شرایط حساس این روزهای لبنان خبر آن منتشر نشده است.
برخی از رسانه های دیگر لبنان نیز حتی عکس هایی از فردی را که ادعا می شود دستگیر شده است منتشر کردند و نام او را «محمد الضابط» اعلام کردند.
انتشار این خبر در شرایطی است که فضای لبنان تحت تاثیر استعفای «سعد الحریری» نخست وزیر لبنان است.
بسیاری این استعفا را با فشار عربستان سعودی و با هدف خلا سیاسی در لبنان و تحت فشار قراردادن حزب الله می دانند.
در همین حال برخی از ناظران هشدار داده اند که این احتمال وجود دارد عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی دست به اقدام ضدامنیتی در لبنان بزنند و آن را به گردن حزب الله بیندازند./منبع: ایرنا

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها