وداع جانسوز همسر شهید مدافع حرم وحید فرهنگی با پیکر او+عکس و فیلم

يکشنبه 21 آبان 1396 - 11:05

شب گذشته بعد از انتقال پیکر مطهر شهید مدافع حرم، وحید فرهنگی والا به تبریز، همسر او برای آخرین بار با پیکر مطهرش وداع کرد.

العالم _ ایران / سیاسی

 «وحید فرهنگی والا» متولد 1370 در شهر تبریز واقع در آذربایجان شرقی و فارغ التحصیل رشته مکانیک از دانشگاه آزاد واحد تبریز بود. او چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) و مقابله با تروریست‌های تکفیری راهی سوریه شد و بعد از مدتی بر اثر انفجار مین در شهر ادلب سوریه به شدت مجروح شد. سپس برای مداوا به تهران منتقل شد و روز گذشته سه شنبه، 16 آبان ماه 96 در آستانه اربعین حسینی به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست. این شهید 26 ساله پیش‌‌تر از اعضای فعال بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بود که بعد از اتمام تحصیلات در رشته مکانیک وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد. او هجدهمین شهید مدافع استان اذربایجان شرقی است.

فیلمی از شهید مدافع حرم دهه هفتادی، 3 ساعت پیش از شهادت در ادلب

تصاویر تشییع پیکر شهید مدافع حرم وحید فرهنگی را اینجا ببینید.

پیکر مطهر شهید وحید فرهنگی روز گذشته برای انجام مراسم تشییع و تدفین به زادگاهش در تبریز منتقل شد. مراسم تشییع پیکر مطهر او صبح امروز یکشنبه 21 آبان ماه در تبریز برگزار می‌شود و پیکر مطهر شهید از میدان شهدا به طرف میدان ساعت تبریز تشییع و در گلزار شهدای وادی رحمت تدفین می‌شود. مراسم شام غریبان امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء از ساعت 18:30 لغایت 20:30 در مسجد امام حسین(ع) لاله و مراسم ترحیم شهید سه شنبه 23 آبان بعد از نماز مغرب و عشاء از ساعت 18:30 لغایت 20:30 در مسجد امام حسین(ع) لاله برگزار خواهد شد.

شب گذشته 20 آبان ماه 96 با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و فرماندهان ارشد نظامی استان نشان شهدای مدافع حرم به پدر شهید مدافع حرم وحید فرهنگی والا اهدا شد. بعد از انتقال پیکر مطهر شهید به تبریز همسر او برای آخرین بار با پیکرش وداع کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها