فعال سیاسی بحرینی مطرح کرد:

شکست آل خلیفه در دور زدن انقلاب بحرین

شکست آل خلیفه در دور زدن انقلاب بحرین
پنج‌شنبه 24 فروردين 1391 - 18:24

العالم، لندن - رئيس مركز " آزادي خواهان بحرين" با بيان اينكه مردم بحرين خواهان تغييرات ريشه اي هستند، گفت: رژيم آل خليفه در سال گذشته تلاش كرد تا با روش هاي مختلف، انقلاب مردم را دور بزند اما دراين زمينه شكست خورد.

"علي الفايز" روز پنجشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم، اظهارداشت : رژيم بحرين با تطميع مادي و سخنراني پادشاه تلاش كرد انقلاب مردم را دور بزند؛ اما دراين زمينه شكست خورد.

رئيس مركز آزادی خواهان بحرین، افزود: رژيم آل خليفه پس از شكست در كنترل انقلاب مردمی و اقداماتش در به اصطلاح گفتگوهای ملی، با كمك اشغالگران سعودي به سركوب انقلاب پرداخت و به فعالیت های تجاوزكارانه اي مانند شكنجه مردم، تخريب مساجد و تعرض به مقدسات اسلامي و زنداني كردن شخصيت هاي سياسي و ديني روي آورد.

فعال بحريني گفت: رژيم با مطرح كردن پیشنهاد گفتگو درصدد بهبود وجهه خود است و مدعيست كه براي اصلاحات تلاش مي كند و مايل به حضور بر سر ميز مذاكره است.

وي با تاکید بر اینکه مردم هرگز راه حل هاي موقت را نخواهند پذيرفت و خواهان راه كارهاي اصولي هستند،خاطرنشان كرد: حاکمان بحرین قوانين انساني و بين المللي را نمي دانند ، از اخلاق بويي نبرده اند و خواسته هاي مسالمت آميز و عادلانه انقلابيون بحريني را سركوب مي كنند.

رئيس مركز آزادی خواهان بحرین،اظهار داشت: محافل بين المللي معتقدند كه دور زدن انقلاب با توجه به پافشاري مردم بر خواسته هاي مشروعشان بي فايده است.

علي الفايز، گفت: خواسته مردم بحرين، تغييرات اصولي و ريشه اي يعني تغيير دولت و رژیم است و اين خواسته با نظر مستكبران و اشغالگران سعودي و كشورهاي حوزه خليج فارس كه خواهان حفظ ديكتاتوري رژيم بحرين هستند، مغايرت دارد.

17:04 – 12/04

پربیننده ترین خبرها