فرمانده نیروی زمینی ارتش اعلام کرد:

اعزام ۴ تیپ نیروی زمینی ا‌رتش به مناطق زلزله‌زده/ ۱۴۵ فروند بالگرد آماده اعزام به منطقه

اعزام ۴ تیپ نیروی زمینی ا‌رتش به مناطق زلزله‌زده/ ۱۴۵ فروند بالگرد آماده اعزام به منطقه
دوشنبه 22 آبان 1396 - 07:45

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ۴ تیپ نیروی زمینی ا‌رتش به مناطق زلزله‌زده اعزام شد.

العالم ـ ایران

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در کرمانشاه با اشاره به وقوع زلزله 7.3 ریشتری در کرمانشاه اظهار داشت: شب گذشته پس از وقوع زلزله نیروی زمینی ارتش وارد عمل شد.

وی با بیان اینکه با توجه به بحران شدیدی که در منطقه ایجاد شد نیروی زمینی ارتش با هماهنگی فرمانداری در منطقه حضور یافت، افزود: پس از وقوع زلزله بلافاصله پادگان ابوذر را برای درمان مجروحان با توجه به تخریب بیمارستان پل‌ذهاب تخلیه کردیم.

امیر حیدری با بیان اینکه همچنین در این پدگان همزمان ستاد بحران تشکیل شد، تصریح کرد: با توجه به حجم بالای خسارت دستور دادم 4 تیپ نیروی زمینی برای تسریع آوربرداری در منطقه مستقر شو‌ند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در پادگان ابوذز 270 مصدوم زلزله تاکنون از مردم منطقه درمان شده‌اند، اضافه کرد: ان‌شاالله تا غروب عمده کار نجات مصدومان را به پایان خواهیم رساند.

وی در گفت وگو با تسنیم، با بیان اینکه اوراربرداری و نجات جان مصدومان اولویت نخست محسوب می شود، گفت: برای همین منظور 4 تیپ نیروی زمینی وارد عمل شدند تا به آوار‌برداری کنند.

امیر حیدری  با بیان اینکه از شب گذشته تمام بالگردهای هوانیروز ارتش در آمادهرباش کامل بود، تاکید کرد: در حاضر 145 فروند بالگرد آماده اعزام به منطقه برای کمک به امدادرسانی و انتقال مجروحان هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها