سرلشکر باقری صادر کرد:

فرمان بسیج نیروهای مسلح برای کمک به زلزله زدگان

 فرمان بسیج نیروهای مسلح برای کمک به زلزله زدگان
دوشنبه 22 آبان 1396 - 09:44

سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد نیروهای مسلح در دستورالعملی فرمان داد که این نیروها همه امکانات خود را برای کمک به حادثه دیدگان زلزله بسیج کنند.

العالم ـ ایران

به گزارش ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر محمد باقری در این دستورالعمل درباره کمک به حادثه دیدگان زلزله افزود: در پی وقوع زلزله شامگاه یکشنبه که بخش هایی از استان های غربی کشور را نیز تحت تاثیر قرار داد، از نیروهای مسلح خواسته شده که امکانات امدادی را در اختیار حادثه دیدگان قرار دهند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این پیام ضمن تسلیت به خانواده های داغدیده و آرزوی سلامت و بهبودی برای آسیب دیدگان، ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش نیروهای امدادی زندگی برای مردم مناطق آسیب دیده به شرایط عادی بازگردد.
در بخش دیگری از متن این پیام آمده است، نیروهای مسلح مستقر در مناطق آسیب دیده اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با بهره گری از امکانات موجود موفق شده اند اقدامات مناسبی در کمک به آسیب دیدگان به انجام رسانند.

زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر شامگاه یکشنبه و ساعت 21 و 48 دقیقه، در مرز ایران و عراق رخ داد. شدت این زمین لرزه به حدی بود که در اغلب استان های کشور و برخی کشورهای منطقه احساس شد.

طبق اعلام مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران محل دقیق وقوع این زلزله در طول جغرافیایی 45.9 و عرض جغرافیایی 34.84 و در عمق 11 کیلومتری زمین بوده است. 
بر اساس آخرین آمار این زلزله تاکنون 207 کشته و 1700 زخمی برجای گذاشته که احتمال افزایش این تعداد نیز وجود دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها