ماموریت مجلس به چهار کمیسیون تخصصی برای بررسی وضعیت زلزله زدگان

ماموریت مجلس به چهار کمیسیون تخصصی برای بررسی وضعیت زلزله زدگان
دوشنبه 22 آبان 1396 - 11:09

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون های شوراها و امور داخلی، بهداشت و درمان، عمران و اجتماعی مامور رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان در غرب کشور شدند.

العالم- ایران/ سیاسی 

مسعود پزشکیان که ریاست ساعاتی از جلسه علنی امروز - دوشنبه - مجلس را پس از علی لاریجانی برعهده داشت ضمن تسلیت به خانواده‌های زلزله‌زدگان شب گذشته اظهارکرد: رییس مجلس در سخنان صبح امروز خود به دو کمیسیون شوراها و عمران ماموریت داد که هیات‌هایی را برای حضور در مناطق زلزله‌زده اعزام کنند.
وی افزود: علاوه بر این دو کمیسیون، کمیسیون های بهداشت و درمان و اجتماعی نیز هیات هایی را برای بررسی وضعیت سلامت جسمی و روانی زلزله‌زدگان به منطقه اعزام می کنند.

**درخواست نمایندگان مجمع کرمانشاه از مردم و دولت برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده
اکبر رنجبرزاده عضو هیات رییسه مجلس نیز در جلسه علنی امروز مجلس گفت: نمایندگان مجمع استان کرمانشاه در بیانیه ای از دولت و مردم درخواست کردند که با سرعت بیشتر به آسیب دیدگان کمک کرده و آنها را یاری رسانند.
در این بیانیه آمده است: وقوع زلزله و درگذشت جمعی از همشهریان عزیز و آسیب دیدن جمعی از هموطنان ما در استان کرمانشاه موجب تاسف و تاثر هموطنان عزیز به خصوص حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی شد.
نمایندگان استان کرمانشاه در این بیانیه ضمن تشکر از عنایت ویژه مقام معظم رهبری دستور به مسئولان و درخواست از مردم برای کمک فوری به آسیب دیدگان و همه مسئولان استان کرمانشاه امید است با تدبیر مسئولان و تلاش فوری همه نهادها و کمک مردم عزیز مرهمی بر تالمات روحی آسیب دیدگان باشد.
در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است از ملت عزیز ایران خصوصا از هموطنان استان کرمانشاه با توجه به شرایط جوی و فصل سرما درخواست داریم با سرعت به کمک آسیب دیدگان بشتابند و هموطنان آسیب دیده را یاری کنند.

ایسنا 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها