پایان رزمایش رژیم صهیونیستی با حضور نظامیان هفت کشور

پایان رزمایش رژیم صهیونیستی با حضور نظامیان هفت کشور
جمعه 26 آبان 1396 - 05:56

مقام های نظامی رژیم صهیونیستی از پایان بزرگترین تمرینات هوایی بین المللی تل آویو با  حضورنظامیان 7 کشور دیگر خبر دادند.

سخنگوی نظامیان این رژیم گفت بیش از 1200 نیروی نظامی و شماری از تجهیزات نظامی شامل جنگنده بمب افکن، بالگرد و هواپیماهای نظامی تدارکاتی در این رزمایش هوایی که بیش از ده روز به طول انجامید شرکت کردند.
رزمایش هوایی این رژیم موسوم به "پرچم آبی" در پایگاه هوایی اوداOvda در صحرای نقب در مناطق جنوبی رژیم صهیونیستی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری شین هوا از بیت المقدس به نقل از مقامات نظامی تل آویو، در این عملیات نیروهای هوایی یونان، لهستان، ایتالیا، آمریکا و برای اولین مرتبه فرانسه ، هند و آلمان نیز شرکت کردند.
نظامیان نیروهای هوایی رژیم صهیونیستی در این رزمایش مواضع دشمن فرضی را بمباران کردند.
در این عملیات هوایی فرماندهان نیروهای هوایی مختلف ، فرماندهان نظامی و همچنین سفرای کشورهای شرکت کننده نیز حضور داشتند.
ایتامار از مقامات ارشد نظامی اسرائیل  در پایگاه هوایی اودا  با ابراز خرسندی از نتایج رزمایش وادامه مراحل بعدی آن ، هدف از برگزاری تمرینات نظامی را نشان دادن قدرت، هماهنگی، همکاری و دقت برای نظامیان تل آویو و کشورهای شرکت کننده توصیف کرد.
امیکام نورکین، فرمانده نیروی هوایی اسرائیل گفت برگزاری این رزمایش با بی ثباتی های اخیر خاورمیانه همزمان شده است.
وی  خاطر نشان کرد تغییر و تحولات شدید خاورمیانه و همچنین حضور بازیگران و سازمان های جدید سبب شده است نظامیان اسرائیلی کاملا خود را برای مقابله با تهدیدات جدید آماده کنند.
وی ضمن تاکید بر همکاری و تقویت مناسبات بین نظامیان کشورهای متحد ، به کار گیری  روش های جدید مبارزه  جهت کنترل و نابودی تهدیدات را موثر دانست.
وی تصریح کرد، مقابله با رویدادهای واقعی آینده نیازمند  آمادگی کامل  وهمچنین تلاش برای ایجاد راه حل مشترک  در چارچوب برنامه های بین المللی میسر خواهد بود که نقش بسزایی در کنترل تهدیدات خارجی دارند.

پربیننده ترین خبرها