تقدیر نتانیاهو از رئیس‌جمهور معدوم مصر

تقدیر نتانیاهو از رئیس‌جمهور معدوم مصر
دوشنبه 29 آبان 1396 - 03:37

نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس، در سخنان خود در نشست کابینه از انور سادات تقدیر کرد و مدعی شد "اسرائیل و مصر در کنار هم با اسلام افراطی و تروریسم مبارزه می کنند".

العالم - فلسطین

به گزارش پایگاه اینترنتی دفتر نخست وزیر اسرائیل؛ نتانیاهو گفت: امروز (یکشنبه) چهلمین سالگرد دیدار تاریخی انور سادات، رئیس جمهور (معدوم) مصر از اسرائیل و قدس است. رئیس جمهور سادات گامی شجاعانه برداشت، به کنست آمد، به اسرائیل آمد. همه مردم از وی استقبال کردند. از آن زمان، پیمان صلح بین اسرائیل و مصر با وجود همه فراز و فرودها، حفظ شد. امروز مصر و اسرائیل مانند دیگر کشورها در کنار هم، در جبهه های مختلف در نبردی سخت علیه تروریسم و افراط گرایی اسلامی مقابله می کنند.

وی افزود: این پیمان در امنیت اسرائیل نیز نقش عمده داشت و من امیدوارم در آینده، بتواند در گسترش چرخه صلح نیز تاثیر گذار باشد. در خصوص طرح رئیس جمهور ترامپ، ما گمانه زنی های مختلفی در این خصوص در اواخر هفته شاهد بودیم که نمی خواهم به آنها اشاره کنم. با این حال می خواهم این را بگویم که دیدگاه من در این خصوص بسته به نظرسنجی ها و منافع ملی  اسرائیل خواهد بود و این را به دوستان آمریکایی به روشنی گفته ام.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها