رهبر انقلاب در روستای زلزله‌زده کوئیک:

امیدواریم این زلزله بهانه‎ای شود تا مشکلات شما تخفیف پیدا کند

امیدواریم این زلزله بهانه‎ای شود تا مشکلات شما تخفیف پیدا کند
دوشنبه 29 آبان 1396 - 12:15

رهبر انقلاب در جمع مردم روستای زلزله‌زده کوئیک فرمودند: امیدواریم ان‌شاءالله این زلزله بهانه‌ای بشود برای اینکه مشکلات این روستا و روستاهای پیرامون و منطقه‌ی کرمانشاه، تخفیف پیدا کند. ما این امید را داریم و امیدواریم ان‌شاءالله این کار بشود.

العالم- ایران 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعتی پیش برای بازدید از روستاهای زلزله‌زده  وارد روستای کوئیک شدند.

ایشان در جمع مردم این روستا فرمودند: ان‌شاءالله خدا بر دلهای شما آرامش و صبر و سکینه‌ی خودش را نازل کند.مشکلات شما زیاد است؛ قبل از زلزله هم زیاد بوده، زلزله هم به اینها افزوده.

رهبری انقلاب اظهار کردند: امیدواریم ان‌شاءالله این زلزله بهانه‌ای بشود برای اینکه مشکلات این روستا و روستاهای پیرامون و منطقه‌ی کرمانشاه، تخفیف پیدا کند. ما این امید را داریم و امیدواریم ان‌شاءالله این کار بشود.
ایشان تاکید کردند: من به مسئولین از ساعت اول روز دائماً سفارش کردم و کارهای خوبی هم انجام گرفته؛ هم نیروهای مسلح هم غیر نیروهای مسلح کارهای خوبی انجام دادند. باز هم سفارش می‌کنم و ان‌شاءالله امیدوارم که کارهای بهتری انجام بگیرد و بخش مهمی از مشکلات شما ان‌شاءالله برطرف بشود.از اینکه شما جوانهای_مؤمن و بانشاط و پرهیجان و پراحساس را در اینجا زیارت کردم خوشحالم.خدا ان‌شاءالله همه‌تان را حفظ کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها