تازه ترین خبرها از یمن؛

ادامه حملات موفق نیروهای یمنی علیه مزدوران سعودی

ادامه حملات موفق نیروهای یمنی علیه مزدوران سعودی
چهارشنبه 1 آذر 1396 - 10:53

حملات نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی علیه مزدوران سعودی درمناطق مختلف ادامه دارد و طی این حملات موفق، شمار دیگری از مزدوران سعودی، کشته و یا زخمی شدند.

العالم - یمن 

خبرنگار العالم در یمن گزارش داد که نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی به منطقه «تپه الشبکه» مقابل ورودی الخضراء در نجران حمله کردند و  دراین حمله، عده ای از مزدوران سعودی، کشته و یا زخمی شدند.

یک منبع نظامی یمنی نیز از حمله غافلگیر کننده به التبه البیضاء درجنوب کهبوب بلحج خبر داد و گفت که دراین حمله، تلفاتی به مزدوران سعودی وارد شد.

منبع یاد شده افزود که پیش از اجرای عملیات نظامی در کهبوب بلحج که با گلوله های تانک صورت گرفت ، آمبولانس ها در حال انتقال مجروحان و زخمی های این حمله هستند.

خبرنگار العالم همچنین از حمله نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع مزدوران سعودی در روستای مولیه و مناطق اطراف آن در جبل حبشی خبر داد و گفت که دراین حملات،  شماری از مزدوران سعودی، کشته و یا مجروح شدند.

درتعز نیز، حمله ای علیه جبل التبع درحمير مقبنه و منطقه التباب درمجاورت آن روی داد و دراین حمله، یک خودروی نظامی منهدم شد و شمار زیادی از مزدوران سعودی به هلاکت رسیدند و یا مجروح شدند.

همچنین درحمله به التبه الرمله در ناحیه عسیلان در شبوه یمن، عده ای از مزدوران سعودی ، کشته و یا مجروح شدند.

همچنین حمله غافلگیر کننده نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی به سمت حید لمسان و الجسیمه در جبهه قیفه در البیضاء ، تلفاتی را به مزدوران سعودی وارد کرد.

دراین حال، جنگنده های متجاوز سعودی نیز با دو حمله ، منطقه عسیلان را هدف قرار دادند.

خبرنگار العالم همچنین گفت که جنگنده های متجاوز سعودی دو حمله را در منطقه الجزیره در ناحیه کاف اجرا کردند.

215

 

پربیننده ترین خبرها