بیمه مرکزی:

93.6 میلیارد ریال خسارت به زلزله زدگان کرمانشاه پرداخت می شود

93.6 میلیارد ریال خسارت به زلزله زدگان کرمانشاه پرداخت می شود
چهارشنبه 1 آذر 1396 - 21:03

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از تشکیل 4724 فقره پرونده خسارت زلزله زدگان تا آخر آبان ماه و پرداخت 93 میلیارد و 635 میلیون ریال به 1717 فقره پرونده خبر داد.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

به گزارش تارنمای بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر پرونده های بررسی شده ، سایر پرونده ها در خصوص خسارت زلزله کرمانشاه در دست بررسی و اقدام است.

پس از وقوع زلزله 7,3 ریشتری شامگاه یکشنبه بیست و یکم آبان در استان کرمانشاه، بیمه مرکزی از شرکت های بیمه خواست در اسرع وقت نسبت به شناسایی تعهدات و تمهیدات لازم برای رسیدگی و پرداخت خسارت وارده به ذینفعان و زیاندیدگان واحدهای بیمه شده استان اقدام و نتیجه را به بیمه مرکزی گزارش کنند.
همچنین مقرر شد در پایان هر روز شرکت های بیمه از میزان پیشرفت فعالیت و خدمات ارائه شده، پرونده های تشکیل شده و میزان خسارات پرداختی، گزارش آماری ارائه کنند.
شرکت­های بیمه ضمن ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی بشردوستانه از قبیل کانکس اسکان، اقلام بهداشتی و گرمایشی به مردم زلزله زده استان کرمانشاه و نیز اطلاع رسانی عمومی در خصوص خدمات رسانی و شعبه ها و واحدهای سیار پرداخت خسارت و اعزام ماموران خود به محل حادثه، اقدام به بررسی و ارزیابی و پرداخت خسارت کرده اند.
حادثه دیدگان باید برای تشکیل پرونده به نمایندگان شرکت های بیمه مربوط به خود مراجعه کنند.
زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر ساعت 21 و 48 دقیقه شامگاه یکشنبه (بیست و یکم آبان ماه) استان کرمانشاه و مناطقی از عراق را لرزاند.
این زلزله در استان کرمانشاه حوالی ازگله در عمق 11 کیلومتری زمین روی داد.
شدت این زمین لرزه به اندازه ای بود که در بیشتر استان ها و برخی کشورهای منطقه نیز احساس شد.
براساس آخرین اطلاعات اعلام شده از ستاد مدیریت بحران کشور، در این زمین لرزه 444 نفر جان باخته و 12 هزار و 386 نفر مصدوم شده اند.
پس لرزه ها هنوز ادامه دارد.
رییس بخش زلزله شناسی مهندسی و خطر پذیری مرکز تحقیقات راه و شهر سازی امروز اعلام کرد از شامگاه بیست و یکم آبان که زلزله اصلی کرمانشاه روی داد تا ساعت 3 و 52 دقیقه بامداد اول آذرماه، 878 پس لرزه در منطقه ثبت شد؛ ضمن آنکه این حادثه چهار پیش لرزه نیز داشت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها