درخواست عجیب فرزند ستاره استقلال از پدرش

درخواست عجیب فرزند ستاره استقلال از پدرش
پنج‌شنبه 2 آذر 1396 - 16:16

سرور جپاروف در دیدار با سیاه‌جامگان یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود که گرچه بازی اش به چشم نیامد ولی در میانه زمین جلوی حیدری بازی مؤثری را به نمایش گذاشت.

العالم - ایران / ورزشی

سرور جپاروف درباره بازی قبل و بعد تیمش حرف زد و از حمایت هواداران استقلال تشکر کرد.

باز هم نتیجه نگرفتید؟
متأسفیم. قبل از هر حرفی باید این را گفت. همه دیدند که ما تلاش‌مان را کردیم. بار‌ها و بار‌ها توپ را به پشت و درون محوطه جریمه سیاه‌جامگان بردیم ولی در زدن ضربات آخر بدشانس بودیم.

این بدشانسی‌ها بالاخره نمی‌خواهد تمام شود؟
تمام می‌شود. باید از همه تماشاگرانی که در مشهد از استقلال حمایت می‌کردند تشکر کنم. تا نیمه اول، استقلالی‌هایی که در استادیوم بودند بیشتر از تماشاگران تیم میزبان بودند و این برایم خیلی مهم بود که برای چه تیمی بازی می‌کنم. آن‌ها از ما حمایت می‌کنند و ما وظیفه داریم به این حمایت‌ها جواب بدهیم. این روز‌ها تمام می‌شوند.

چرا نمی‌توانستید گل بزنید؟
گاهی دروازه‌بانان مانع اصلی برابر حریفان‌شان می‌شوند. آن روز هم دروازه‌بان جوان حریف این حالت را برابر استقلال داشت و یاشین (دروازه‌بان افسانه‌ای شوروی سابق) شده بود. هرچه بچه‌ها زدند از هر زاویه و فاصله‌ای توپ‌ها را مهار می‌کرد. خودمان هم مانده بودیم. تک‌به‌تک شهباززاده را گرفت. من و جابر، اسماعیلی، قربانی و هرچه زدیم را گرفت. شوت قائدی را هم که نگرفت به تیر دروازه اش خورد. زیبایی‌های فوتبال به این چیزهاست.

می‌دانی دروازه‌بان سیاه‌جامگان اولین باری بود که در لیگ برتر بازی می‌کرد؟
نه! به هر حال برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. او بازی خیلی خوبی برابر استقلال نمایش داد و مهمترین عامل برای مساوی گرفتن تیمش بود. حتی یک اشتباه هم نکرد وگرنه ما با دو، سه اختلاف برنده می‌شدیم.

اما استقلال همچنان امتیاز از دست می‌دهد!
شانسی که آوردیم در این هفته، بالای جدولی‌ها هم امتیاز از دست دادند و فاصله ما با صدر افزایش پیدا نکرد.


 یک گل هم زدید که گفته شد سالم بود!
درباره مسائل داوری حرفی نمی‌زنم. البته شنیدم که در برنامه‌های تلویزیونی درباره اش خیلی حرف زدند ولی من در مسائل داوری دخالت نمی‌کنم.

کارشناسان از بازی تان رضایت داشتند فقط می‌گویند گل نمی‌زنید.
خودمان هم متوجه بازی بودیم. راحت به گوش‌ها می‌رفتیم و توپ را به داخل ۱۸ قدم می‌بردیم. در گلزنی هم که گفتم دروازه‌بان حریف چه روز خوبی داشت. با این همه ما خیلی خیلی بهتر از سه، چهار هفته قبل بازی می‌کنیم و حتم دارم در هفته‌های بعد بهتر می‌شویم. کافی است یکی، دو برد پیاپی به دست بیاوریم تا این وضعیت به کل برعکس شود و به بالای جدول برگردیم.

ودت هم از این شرایط خسته شدی؟
من که هیچ، پسرم هم می‌گوید بابا چرا نمی‌برید؟ زودتر تیم‌تان را بالا بیاورید. او هم طرفدار استقلال شده و از من و بچه‌های تیم می‌خواهد برنده شویم. ما هم به او قول دادیم این اتفاق بیفتد.

بازی با گسترش فولاد را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
ما برای هر بازی با دستورات کادر فنی کار می‌کنیم. برای این دیدار هم برنامه‌های خوبی داریم و نقاط ضعف و قوت‌شان را می‌شناسیم. تیم سرعتی با پرس سخت از جلو است که حتم داریم برای دفاع در آزادی به زمین می‌آید.

تماشاگران تان هم که نیستند!
دلیل این را نمی‌دانم. ولی شنیدم حکم قطعی نیست و باشگاه هم دنبال رفع این محرومیت است.‌ای کاش تماشاگران‌مان را ببخشند، چون بازی بدون آن‌ها لطفی ندارد.

منبع: خبر ورزشی

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها