59 بازداشتی و 27 مجروح در بحرين

59 بازداشتی و 27  مجروح در بحرين
پنج‌شنبه 31 فروردين 1391 - 17:20

هماهنگ كننده طرح ملي حمايت از انقلاب و پايداري بحرين، گفت:در تظاهرات روز چهارشنبه 59 بازداشتي، 27 مجروح به ضرب گلوله هاي ساچمه اي و همچنين موارد خطرناكي از خفگي بر اثر استنشاق گازهاي سمي گزارش شده است.

"محمد الشهابي" روز پنجشنبه در گفتگو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: همه بحريني ها در راه پايداري و مقاومت حركت مي كنند و نمي توان بازگشت به پيش از 14 فوريه را پذيرفت؛ روند بازداشتهاي اخير كه از مارس 2011 به اوج خود رسيده است ما را از ادامه انقلاب باز نخواهد داشت.

هماهنگ كننده طرح ملي حمايت از انقلاب و پايداري بحرين، افزود: رژيم قبيله اي آل خليفه خود را در بن بست مي بيند و جز سیاست مشت امنيتي راهي براي خود نمي يابد، زیرا در مهار انقلاب شكست خورده است.

الشهابي ادامه داد: کاخ سفید  از اقدام های رژيم بحرين حمايت مي كند و بر آنها سرپوش مي گذارد به اين دليل دولت آمريكا تاكنون خواستار نجات جان استاد حسن مشيمع و عبدالهادي الخواجه، نشده است، همچنین اشغالگري مستقيم عربستان نيز وجود دارد.

وي افزود:فعالان طرفدار ملت بحرين تحصن نامحدودي را در برابر سفارت آمريكا در لندن در اعتراض به نقش این کشور در تجهیز آل خلیفه به وسايل سركوب و گازهاي سمي كه ملت ما را با آنها مي كشد و خفه مي كند، برگزار كرده اند.

04/19-15:09

پربیننده ترین خبرها