«نتانیاهو» افشا کرد:

اسرائیل با دولتهای عرب بطور مخفیانه همکاری می کند

اسرائیل با دولتهای عرب بطور مخفیانه همکاری می کند
جمعه 3 آذر 1396 - 08:21

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افشا کرد که اسرائیل با برخی از کشورهای عربی بطور مخفیانه همکاری می کند.

العالم - فلسطین اشغالی

 راشاتودی اعلام کرد؛ «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با افشای همکاری مخفیانه اسرائیل با برخی از کشورهای عربی، ابراز امیدواری کرد که این روند گسترش یابد.

این افشاگری بنیامین نتانیاهو پس از آن صورت گرفت که رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل از آمادگی تل آویو برای همکاری اطلاعاتی با عربستان سعودی در خصوص ایران سخن گفت.

نتانیاهو در مراسم یادبود «دیوید بن گوریون» نخستین نخست وزیر رژیم صهیونیستی که روز پنج شنبه برگزار شد، گفت: «همکاری سودمند ما با کشورهای عربی معمولاً مخفیانه است». وی تأکید کرد که «این روابط همواره تحت پوششی محرمانه برقرار بوده است».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: «من باور دارم که این روابط (با کشورهای عربی) توسعه خواهد یافت و باور دارم که این روابط برای توسعه مدار صلح مثمرثمر خواهد بود».

وبگاه اسرائیلی «وای نت» (Ynet) نیز به نقل از نتانیاهو نوشت: «ساکنان کشورهای همسایه با ما همکاری خواهند کرد، زیرا در غیر این صورت مجبور خواهند شد که با برده داران خارجی همکاری کنند».

گفتنی است که رژیم صهیونیستی با استناد به منافع و تهدیدات مشترک به ویژه تهدید ادعایی از سوی ایران، درصدد تعقیب سیاست ایجاد روابط حسنه با رژیم های سلطنتی حاشیه خلیج فارس و سایر کشورهای مسلمان در منطقه خاورمیانه است.

اسرائیل در حال حاضر تنها با کشورهای مصر و اردن روابط دیپلماتیک دارد.

مهر

پربیننده ترین خبرها