سخنگوی ارتش: امدادرسانی به مناطق زلزله زده با قوت ادامه دارد

سخنگوی ارتش: امدادرسانی به مناطق زلزله زده با قوت ادامه دارد
جمعه 3 آذر 1396 - 20:29

سخنگوی ارتش از ادامه امدادرسانی نیروهای ارتش در مناطق زلزله زده خبر داد.

العالم- ایران

امیر سرتیپ دوم تقی خانی، سخنگوی ارتش تاکید کرد: یگانهای مهندسی، بیمارستانهای صحرایی، تیم های بهداشت  و درمان و فرماندهان عملیاتی همچنان در محل حضور دارند و به امر امداد رسانی مشغولند. 

سرتیپ دوم تقی خانی با اعلام تغییر شرایط کمک رسانی و تمرکز بر ارسال هدایای مردمی بویژه کانکس های مسکونی توسط فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی زمینی به منطقه و جابجایی و استقرار توسط یکانهای مهندسی ارتش در مناطق و محلات مورد نظر خبر داد.
 وی خاطر نشان کرد: طی شب های گذشته همچنین اقداماتی از جمله شن ریزی و تسطیح زمین برای استقرار کانکس ها انجام شده و علاوه بر واگذاری دهها کانکس به مردم عزیز، در حال حاضر نیز کانکس های اهدایی مردم با نظر و تایید بنیاد مسکن در حال واگذاری به خانواده های محترم مناطق زلزله زده می باشد. 
 امیر تقی خانی همچنین از استمرار خط ترابری هدایای مردمی با ناوگان زمینی و هوایی ارتش از تهران و دیگر شهرهای کشور به پادگانهای ارتش در نزدیک سرپل ذهاب و سپس واگذاری به هلال احمر  خبر داد و افزود: بیمارستانهای صحرایی ارتش همچنان در خدمت مردمند و اقدامات حوزه بهداشت و درمان ادامه داشته و  گردانهای رزمی نیروی زمینی نیز در محدوده ورودی و خروجی سرپل ذهاب برای هرگونه کمک رسانی استقرار دارند. 
وی خاطر نشان کرد: در 488 ساعت گذشته نیز جمعی از خلبانان هوانیروز  با همراهی فرمانده هوانیروز و جمعی از کارکنان اداره بهداشت و درمان با تهیه و اهدای بسته های فرهنگی و اسباب بازی برای کودکان، اسباب خوشحالی فرزندان ملت در سرپل ذهاب  و برخی روستاهای منطقه را فراهم آوردند.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها