عراقیها جنایات آل خلیفه را محکوم کردند

عراقیها جنایات آل خلیفه را محکوم کردند
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 14:39

عراقي ها با برگزاري همايشي در استان "بابل" اقدامات سرکوبگرانه و جنايات آل خليفه عليه مردم بحرين را محکوم کردند.

خبرنگار شبکه العالم از استان بابل (مرکز عراق) گزارش داد، شرکت کنندگان در همایشی در این استان، از مسلمانان جهان خواستند برای توقف جنایات آل خلیفه ضد مردم بحرین وارد عمل شوند.

حاکم الشمری

"حاکم الشمری" عضو کمیته دفاع از حقوق بحرینی ها در استان بابل، در حاشیه این همایش به خبرنگار العالم گفت: این همایش برای همصدا شدن با مردم بحرین که از مدتها قبل بدون هیچ توجیهی از سوی رژیم آل خلیفه تحت سرکوب و نسل کشی و تجاوز مستقیم قرار دارند، برگزار شد.

"حسن فدعم الجنابی" مشاور استاندار بابل نیز به خبرنگار العالم گفت: همه آزادگان جهان در کشورهای عربی و اسلامی باید از ملت بحرین و مظلومان حمایت کنند.

الجنابی خاطرنشان کرد: درحالیکه به صورت روزانه شاهد شهید شدن مردم بحرین هستیم، هیچ کس از انقلاب آنها سخنی نمی گوید و از مردم این کشور حمایت نمی کند.

چهره های سرشناس سیاسی و عشایر استان بابل با شرکت در این همایش، سکوت اتحادیه عرب در قبال ملت بحرین و سرکوب مردم این کشور به دست نیروهای سپر جزیره را محکوم کردند.

"شیخ محمود المحمودی" عالم عراقی در مصاحبه با خبرنگار العالم، تأکید کرد: اگر این اتحادیه متعلق به اعراب بود، باید همه طوایف و اقشار مختلف و متفاوت عرب، چه شیعه و چه سنی را حمایت می کرد .. ولی امروز شاهدیم که اتحادیه عرب ملت بحرین را از محاسبات خود کنار گذاشته است.

 

SM-20-09:35



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها