تیراندازی به یک تصویربردار در بحرین

تیراندازی به یک تصویربردار در بحرین
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 15:52

نيروهاي رژيم آل خليفه يک فعال بحريني را به دليل تصويربرداري از محل شهادت "صلاح عباس" هدف گلوله قرار دادند.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، نیروهای رژیم آل خلیفه یکی از فعالان بحرینی را که از دور در حال تصویر برداری از محل شهادت "صلاح عباس" از اعضای ائتلاف 14 فوریه بود، هدف گلوله قرار دادند.

این فعال بحرینی پس از آگاهی نیروهای رژیم آل خلیفه از اقدامش در فیلم برداری از محل شهادت "صلاح عباس"، فریاد می زند که این عملیات قتل را با صدا و تصویر مستند کرده است.

از سوی دیگر "محمد عیسی" از بستگان شهید "صلاح عباس حبیب" تأکید کرد که نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه مانع از دیدن پیکر این شهید در پزشکی قانونی می شوند.

از سوی دیگر "نبیل رجب" رییس مرکز حقوق بشر بحرین اعلام کرد که دستگاه امنیتی آل خلیفه خانواده شهید صلاح عباس را از دیدن پیکر این شهید منع می کنند.

نبیل رجب در تماس تلفنی با شبکه العالم با اشاره به اینکه امروز هدف حمله نیروهای آل خلیفه و ضرب و شتم قرار گرفته است، گفت: مشکل در بحرین این است که خود "قاتل" درباره جنایتها تحقیق می کند.

نیروهای رژیم آل خلیفه عصر جمعه "صلاح عباس حبیب آل موسی" را ربوده و در یکی از مزارع بین شهرهای ابوصیبع و الشاخوره به شهادت رساندند.

منابع بحرینی به شبکه العالم تأکید کردند، که این شهید پس از حمله نیروهای رژیم آل خلیفه به تظاهرکنندگان در یک مزرعه مخفی شدند .. ولی نیروهای آل خلیفه سرانجام محل اختفای آنها را شناسایی و به شدت آنها را مورد ضرب و جرح قرار داده و پای آنها را شکستند.

نیروهای امنیتی پس از آن شهید صلاح را که به دلیل فعالیتهای انقلابی تحت تعقیب بود، به یک نقطه دیگر منتقل کرده، و به ضرب گلوله به شهادت رساندند.



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها