شكست مزدوران عربستان در جيزان

شكست مزدوران عربستان در جيزان
دوشنبه 13 آذر 1396 - 00:37

منابع آگاه یمنی از شکست سنگین نیروهای مزدور تحت فرمان منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن در منطقه جیزان خبر دادند.

العالم - یمن

به گزارش خبرگزاری دولتی یمن از صنعا، به گفته منابع یمنی نزدیک به  انصار الله، نیروهای مزدور یمنی و یگان هایی از ارتش متجاوز عربستان سعودی یکشنبه به منطقه الشرفه در جیزان حمله کردند که با مقاومت سرسختانه کمیته های مردمی یمن مواجه و مجبور به عقب نشینی از این منطقه شدند. در این درگیریها تعدادی از نظامیان عربستان و نیروهای مزدور هدف کمیته های مردمی یمن قرار گرفتند و به هلاکت رسیده یا زخمی شدند.

منابع نظامی یمنی افزودند که در پی شکست ارتش عربستان و مزدوران وابسته به انها در منطقه الشرفه، هواپیماهای جنگی و بالگردهای آپاچی ارتش عربستان این منطقه را هدف حملات خود قرار دادند. همچنین تک تیراندازهای کمیته های مردمی یمن موفق شدند یک نظامی سعودی را در منطقه الطلعه هدف قرار دهند. در حملات کمیته های مردمی یمن به مواضع ارتش عربستان سعودی در گذرگاه الخضراء در جیزان هم تعدادی از سعودیها  به هلاکت رسیدند.

همزمان با این درگیریها، هواپیماهای جنگی رژیم عربستان سعودی یکشنبه دو بار بخش هایی از شهرستان ذوباب در استان تعز را هدف قرار دادند. شاهدان با تایید این خبر اعلام کردند که  مدرسه العمری در حملات هوایی جنگنده های سعودی هدف قرار گرفت.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها