فعال سیاسی بحرینی:

کاسه صبر بحرینی ها لبریز شد

کاسه صبر بحرینی ها لبریز شد
چهارشنبه 6 ارديبهشت 1391 - 14:16

يك فعال سياسي بحريني تاكيد كرد كه همه ادعاهاي آل خليفه براي اصلاح امور و احقاق حق مردم، دروغ است و ديگر کاسه صبر بحريني ها لبريز شده است.

"حسن عبدالنبي" روز چهارشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم با اشاره به اینکه مثله كردن پيكر شهيد " صلاح عباس " که جمعه گذشته به دست مزدوران آل خلیفه به شهادت رسید، به منظور بازداشتن انقلابيون از ايستادگي و پايمردي در راه انقلاب صورت مي گيرد، اظهار داشت: رژيم آل خليفه به سياست سركوب و پشتيباني آمريكا دلگرم است و ادعا مي كند كه احقاق حقوق ملت را آغاز كرده است، اما اين ادعاها بي پايه و اساس است و رژيم نمي خواهد خود را اصلاح كند.

فعال سیاسی بحرینی با تاكيد بر اينكه شيخ علي سلمان حق دارد آتش انقلاب را تندتر كند، خاطر نشان كرد : برخي از طرف ها بر اين باورند كه در خاندان حاكم، افرادي اصلاح طلب نيز وجود دارند؛ اما امروز ديگر كاسه صبر مخالفان نظام لبريز شده است و حتي حاضر نيستند رژيم را نصيحت كنند و كميته هاي تشكيل شده توسط رژيم را به رسميت نمي شناسند و عوامل اجرايي اين كميته ها را خائن به ملت مي دانند.

وی تاكيد كرد که رژيم آل خليفه از مخالفان نظام توقع دارد كه سكوت پيشه كنند در حالي كه عبدالهادي الخواجه در برابر چشمان مردم مي ميرد؛ در واقع رژيم آل خليفه به هيچ يك از اصول انساني پايبند نيست، در حال حاضر الخواجه در ميان مرگ و زندگي دست و پا مي زند و شيخ حسن مشيمع نيز با دستبند بر دست و چشم پوش بر چشم درمان مي شود، اين گونه اقدامات غير انساني هستند. به مردم نيز اجازه تظاهرات مسالمت آميز داده نمي شود و رژيم آل خليفه از جوانان و زناني كه در تظاهرات شركت مي كنند، انتقامجويي مي كند.

حسن عبدالنبي در پايان تاكيد كرد : ما براي مردم و جوانان انقلابي شعار يا مكان براي تظاهرات تعيين نمي كنيم به همين سبب است كه سرنگون باد حمد شعار سراسري مردم بحرين است كه همه جا با اين شعار تظاهرات مي كنند؛ تظاهرات حق مسلم مردم است و همه قوانين بين المللي آن را به رسميت مي شناسد.

24/04-23:51

 

 



پربیننده ترین خبرها