طی بیانیه ای؛

وزارت کشور یمن کشته شدن عبدالله صالح را تایید کرد

وزارت کشور یمن کشته شدن عبدالله صالح را تایید کرد
دوشنبه 13 آذر 1396 - 16:27

وزارت کشور یمن طی بیانیه ای کشته شدن عبدالله صالح را تایید کرد

العالم _ یمن

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در این بیانیه آمده است که وزارت کشور یمن تاکید می کند که شکست طرح فتنه در واقع شکست خطرناکترین خیانت و فتنه است که نیروهای ائتلاف سعودی آمریکایی برای به تسلیم کشاندن یمن بر آن تکیه کرده بود.

به نوشته المسیره، متن بیانیه وزارت کشور بدین مضمون است: وزارت کشور پایان بحران خیانتکاران با تحت کنترل درآوردن مخفیگاه های آن در پایتخت و حومه آن و تمام استانهای دیگر و کشته شدن سرکرده خائن و شماری از عناصرش را اعلام کرد؛ اینان اقدام به قتل شهروندان، بستن راه‌ها، ایجاد نابسامانی، سلب آسایش عمومی، تبانی مستقیم و علنی با کشورهای متجاوز، تلاش برای بستن ورودی های شهرها همزمان با بمباران شدید هواپیماهای متجاوز می کردند. ائتلاف متجاوزان نیز به منظور اجرای این فتنه و جنگ داخلی بر حملات خود افزوده بود؛ که این امر سبب شد تا وزارت کشور هرچه سریعتر وارد عمل شود و تصمیم گیری کند.

وزارت کشور یمن تاکید می کند که شکست این فتنه به مثابه شکست خطرناکترین طرح خیانت و فتنه است که نیروهای ائتلاف دشمن سعودی امریکایی بر آن تکیه کرده بود تا یمن را به زانو درآورد.

با این پیروزی سرنوشت ساز در روند مبارزه آزادی و استقلال، وزارت کشور خدا را سپاس می گوید و از شورای عالی سیاسی یمن و دولت نجات ملی و مردم یمن و قبایل و تمام نیروهای ملی بخاطر همکاری و پشتیبانی از نقش دستگاه های امنیتی در بازگرداندن امنیت و ثبات به کشور تشکر و قدردانی می کند؛ دستگاه های امنیتی تلاش میکنند تا مردم یمن بتوانند کشور خود را بر پایه هایی درست و صحیح بسازند کشوری که بر پایه مساوات و برابری و احترام به عزت و کرامت شهروندان استوار باشد و به این مبارزه ادامه می دهند تا جمهوری یمن به استقلال و ثبات برسد.

210

پربیننده ترین خبرها