نماينده فراكسيون مستعفي الوفاق در پارلمان بحرین:

ابراز نگرانی آمریکایی ها برای مردم بحرین نیست

ابراز نگرانی آمریکایی ها برای مردم بحرین نیست
جمعه 8 ارديبهشت 1391 - 15:33

نماينده پيشين پارلمان بحرين با اشاره به اينکه تاکنون اظهارات هيچ يك از مسئولان آمريكايي به نفع مردم بحرين نبوده ، تاکيد کرد که آمريکا تنها در پي تامين منافع خود و برخي رژيم هاي عرب حاشيه خليج فارس بوده است.

" عبدالمجيد السبع "روز جمعه در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: فعاليت هاي مردم در هر جمعه و هر شب ادامه دارد و اين پافشاري مردمي پيام واضح و آشكارش این است که مردم تا تحقق خواسته هايشان دست از مبارزه نخواهند كشيد؛ مردم می خواهند منشا حاكميت باشند و حوزه هاي راي گيري عادلانه در كشور برقرار شود و دستگاه قضايي مستقلي در كشور فعال شود.

نماینده پیشین پارلمان بحرین، افزود: امروز تظاهرات عظيمي از ميدان "عبدالكريم" به سمت مسجد " الشيخ عزيز" برگزار می شود كه عنوان اين تظاهرات "دمكراسي براي همه" خواهد بود.

عبدالمجيد السبع ضمن محکومیت سكوت جامعه جهاني در قبال وضع بد زندانيان در بحرين، از جمله عبدالهادي الخواجه كه بيش از دو ماه است در اعتصاب غذا به سر مي برد، گفت : الخواجه به سبب ابراز عقيده در زندان به سر مي برد و دولت حتي پس از تاكيد گزارش كميته حقيقت ياب بسيوني مبني بر ضرورت آزادي او و همراهانش حاضر نيست او را آزاد كند؛ در واقع دولت حتي حاضر نيست درباره سرنوشت بازداشت شدگان حرفي به ميان آورد.

السبع درباره ابراز نگرانی آمريكا از آن چه در بحرين مي گذرد با تاکید بر اینکه ملت بحرین تنها به همت خود براي دستيابي به حقوق سلب شده شان امید دارند، خاطر نشان كرد: ما به عنوان مخالفان رژیم اهميتي براي اظهارات مسئولان آمريكايي قائل نيستيم؛ از ابتداي انقلاب بحرين تاكنون هيچ يك از اظهارات آمريكايي ها به نفع مردم بحرين نبوده است و فقط در پي تامين منافع خود و برخي كشورهاي عرب حاشيه خليج فارس بوده اند.

27/04-11:53

 

 



پربیننده ترین خبرها