آیت الله شاهرودی در دیدار معاون دبیرکل حزب الله؛

انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی، توهین به مقدسات اسلامی است

انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی، توهین به مقدسات اسلامی است
پنج‌شنبه 16 آذر 1396 - 22:07

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس اشغالی را توطئه ای جدید برای پایمال کردن حقوق مردم فلسطین و توهین به مقدسات اسلامی توصیف کرد و خواستار ایستادگی ملت ها و همکاری دولت های مسلمان در برابر این اقدام خطرناک شد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی عصر پنجشنبه در دیدار شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان، حزب الله را مایه عزت و آبروی اسلام دانست که به برکت خون های پاک شهدا و مجاهدت های خالصانه و رهبری حکیمانه خود، توانسته است به پیروزی های بی نظیر در مبارزه با صهیونیست های غاصب و غلبه بر تکفیری های جنایتکار دست پیدا کند.
وی، مجاهدت و مقاومت را تنها راه نجات امت اسلامی و پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در عراق و سوریه و نابودی داعش را نتیجه ایمان به خدا و تکیه بر توانایی های درونی ملت ها و همکاری میان کشورهای منطقه دانست و با ضروری دانستن وحدت میان مذاهب اسلامی و هماهنگی میان نخبگان و علمای مسلمان، بر آمادگی جمهوری اسلامی در دفاع از آرمان ها و مقدسات اسلامی و ملت های مظلوم منطقه تأکید کرد.
در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان با ارائه گزارشی از آخرین اوضاع سیاسی لبنان، به دخالت های کشورهای منطقه در برهم زدن آرامش و ثبات سیاسی در لبنان با هدف فشار بر نیروهای مقاومت و حزب الله اشاره کرد و این دخالت ها را ناشی از ناکامی نقشه های دشمنان مقاومت در سوریه و عراق دانست.
وی، توطئه آمریکا در تاسیس و تقویت داعش را تلاش برای تجزیه کشورهای اسلامی و تضعیف امت اسلام توصیف کرد و پیروزی بر داعش را دارای ارزش فکری و فرهنگی بالایی دانست که به از میان رفتن اندیشه های تکفیری خواهد انجامید.
شیخ نعیم قاسم همچنین اقدام اخیر آمریکا را باعث بر ملاشدن چهره مزورانه سیاست های این کشور برشمرد که خط بطلانی بر همه تلاش های سازشکارانه و مقدمه ای برای قیام و انتفاضه جدید در سرزمین های اشغالی و نیز افزایش پیروزی های نیروهای مقاومت،هوشیاری ملت های مسلمان و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها