توضیح برانکو درمورد تمدید قرارداد و پیشنهاد سعودی‌ها

توضیح برانکو درمورد تمدید قرارداد و پیشنهاد سعودی‌ها
يکشنبه 19 آذر 1396 - 15:44

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دیدار معوقه تیمش مقابل صنعت نفت آبادان را سخت و سنگین توصیف کرد.

العالم _ ایران / ورزشی

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ظاهراً نیم‌فصل برای شما (خبرنگاران) تمام شده است، چرا که تعدادتان از روزهای گذشته کمتر است، اما نیم‌فصل هنوز برای ما تمام نشده است و یک بازی سنگین را مقابل صنعت نفت آبادان پیش‌رو داریم.

مشکلات می‌تواند انگیزه‌ای مضاعف به تیم صنعت نفت بدهد

وی در ادامه افزود: طبیعی است که ما دوست داریم این فصل را به بهترین نحو ممکن به پایان رسانده و هواداران عزیزمان را خوشحال کنیم. اگرچه در روزهای اخیر رسانه‌ها در مورد مشکلات زیاد تیم صنعت نفت صحبت کردند، در حالی که خیلی از تیم‌ها با این مشکل مواجه هستند، اما همین مشکل می‌تواند انگیزه مضاعفی را برای تیم حریف ایجاد کند. آنها هم قطعاً با نتیجه خوب می‌خواهند راهی تعطیلات شده و مشکلات‌شان را برطرف سازند.

حریف فردای‌مان را دست‌کم نمی‌گیریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از صنعت نفت یادآور شد: آنها نسبت به فصل قبل قوی‌تر شده‌اند و با بازیکنانی مانند باتیستا، شیمبا و... در کنار بازیکنان قدیمی‌شان که خطرناک هستند، تیمی قوی را تشکیل داده‌اند. نفتی‌ها مقابل سپاهان و استقلال خیلی خوب ظاهر شدند و مهم‌ترین مسئله برای ما این است که حریف‌مان را دست‌کم نخواهیم گرفت. در خصوص تیم خودمان هم باید بگویم خوشبختانه همه در سلامت هستند و فقط مهدی طارمی و احمد نوراللهی نمی‌توانند ما را همراهی کنند. ما بشار رسن را هم داریم. انتظارم ارائه یک بازی زیبا از شاگردانم است تا از این طریق از هواداران‌مان بابت حمایت‌های خوب‌شان تشکر کنیم.

در مورد مسائل مالی با مسئولان باشگاه اختلاف‌نظر ندارم

برانکو در واکنش به طرح این موضوع که «گفته می‌شود شما با مسئولان باشگاه پرسپولیس به خاطر شرایط مالی اختلاف‌نظر دارید و به همین دلیل قراردادتان را تمدید نخواهید کرد»، گفت: اختلافی در این مورد بین من و مسئولان باشگاه وجود ندارد. طبیعی است که من و دستیارانم به مانند همه بازیکنان تیم مطالباتی از قبل از باشگاه پرسپولیس داشته باشیم. باشگاه هم در حال حسابرسی است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

ملی‌پوشان ما یک روز هم فرصت استراحت ندارند

وی در پاسخ به خبرنگار تسنیم که گفت: «ملی‌پوشان پرسپولیس با توجه به اینکه این تیم تعطیلات نیم‌فصل ندارد از ابتدا تا انتهای فصل به هیچ وجه فرصت استراحت پیدا نخواهند کرد»، خاطرنشان کرد: بله، همین‌طور است. این یکی از مشکلات بزرگ ماست. برنامه‌های لیگ بسیار فشرده است و ما هر چهار روز یک‌بار به میدان می‌رویم. هر زمان هم که لیگ تعطیل شده، ملی‌پوشان ما در اختیار تیم ملی بوده‌اند و در آینده نیز همین‌طور خواهد بود. آنها تا آخر فصل نمی‌توانند استراحت کنند و این وقت شاید یک روز هم به آنها داده نشود. در ورزش همان اندازه که تمرین مهم است، استراحت هم ضرورت دارد. خوشبختانه ما نیمکت خوبی داریم و در مقاطعی که احساس کنیم ملی‌پوشان‌مان فشار زیادی را تحمل می‌کنند، تصمیمات مناسبی خواهیم گرفت.

برای موفقیت‌مان رمز خاصی نداریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه رمز موفقیت تیمش را در چه می‌بیند، اظهار داشت: ما رمز خاصی نداریم. قبل از هر چیز کار و تلاش بازیکنان است که باعث به وجود آمدن این موفقیت‌ها می‌شود. موضوع خیلی ساده است، ما تمرین، تمرین، تمرین داریم و به طور مداوم کار می‌کنیم تا به موفقیت برسیم. انتخاب‌های خوب هم نقش مهمی را در این موفقیت‌ها داشته است، اما تأکید می‌کنم قبل از هر چیز تلاش، انگیزه و کار بازیکنان است که ما در این سه سال شرایط خوبی داشته‌ایم.

بارها از الاتفاق و دیگر تیم‌های عربستانی پیشنهاد داشته‌ام

برانکو در ارتباط با مسائل مطرح شده در خصوص پیشنهاد تیم‌های عربستانی که به او رسیده است، گفت: من در الاتفاق عربستان کار کرده‌ام و در چند سال اخیر به کرات از آنجا و تیم‌های عربستانی دیگر به من پیشنهاد مربیگری شده است. آنچه مهم است من اکنون اینجا در خدمت شما و سرمربی پرسپولیس هستم.

از پیشنهاد کی‌روش بی‌اطلاعم

وی در واکنش سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه در نهایت تصمیمش درباره حضور ملی‌پوشان پرسپولیس بعد از هر بازی به مدت یک روز و نیم در اردوی تیم ملی چیست، تصریح کرد: قبلاً هم گفته‌ام، شما از باشگاه بپرسید که آیا چنین درخواست رسمی از سوی فدراسیون مطرح شده است یا نه. من در این زمینه بی‌اطلاع هستم. اول باید به باشگاه درخواست رسمی یا برنامه تیم ملی برسد و نمی‌توان درباره صحبت‌های عنوان شده در رسانه‌ها، موضوعی را مطرح کرد.

بشار در ماه ژانویه ما را ترک می‌کند!

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا به بشار رسن اجازه خواهد داد این تیم را برای حضور در کنار تیم المپیک عراق ترک کند، گفت: بله، بشار در ژانویه از جمع ما جدا شده و به اردوی تیم المپیک کشورش ملحق خواهد شد.

معمولاً تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان خیلی قوی هستند

برانکو با اشاره به قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: سطح لیگ قهرمانان آسیا بالاتر از لیگ برتر است و معمولاً تیم‌ها خیلی قوی هستند و سخت می‌شود تیمی را ضعیف به حساب آورد. ما در گروه‌مان الوصل را داریم که در کنار العین بهترین تیم امارات است. السد که جزو بهترین تیم‌های قطر است و بازیکنانی چون ژاوی و پورعلی‌گنجی دارد. احتمالاً تیم چهارم هم از ازبکستان خواهد بود، اگرچه الفیصلی اردن هم تیم خوبی است. البته برای ما فرقی نمی‌کند با چه تیمی هم‌گروه شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای تمدید قراردادش به باشگاه خواهد رفت یا نه، گفت: بله، اکنون به باشگاه خواهم رفت، چراکه گرشاسبی قرار است فردا به سفر برود.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها