نقشه گوگل در مقصد بیدارتان می‌کند

نقشه گوگل در مقصد بیدارتان می‌کند
دوشنبه 20 آذر 1396 - 21:57

نسخه به روزشده برنامه نقشه گوگل موقعیت جغرافیایی شما را در حین حرکت با وسایل نقلیه عمومی بررسی می‌کند و در زمان رسیدن به مقصد به شما هشدار می‌دهد.

العالم-فضای مجازی

به گزارش انگجت، از این پس مسافرت با وسایل نقلیه عمومی با استفاده از خدمات نقشه گوگل به کاری بی دردسر و با اضطراب کمتر مبدل می شود. زیرا این برنامه کاربران را در سرتاسر مسیر هدایت می کند و به شما اعلام می کند چه زمانی به مقصد می رسید.

برای دسترسی به این خدمات ابتدا باید مسیریابی را با استفاده از برنامه نقشه گوگل انجام دهید و سپس بر روی دکمه آغاز یا استارت که در پایین نمایشگر در دسترس است کلیک کنید تا در زمان حرکت اطلاعات به روز شده موقعیت خود و مدت زمان باقی مانده تا مقصد را مشاهده کنید.

این خدمات نه تنها در داخل محیط برنامه، بلکه بر روی صفحه قفل شده نمایشگر گوشی اندرویدی هم در دسترس است. این خدمات هم برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی و هم برای پیاده روی به راحتی قابل استفاده است. خدمات یادشده به خصوص برای جهانگردان و افراد تازه وارد به شهرهای دیگر نیز بسیار کاربردی است.

البته خدمات مشابهی پیش از این در برنامه های دیگری مانند ترانزیت در دسترس بوده که مسیریابی لحظه به لحظه را تسهیل می کند. اما خدمات یادشده در برنامه نقشه خود گوگل در دسترس نبود.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها