يك كشته و 20 مصدوم در كانون اصلی زلزله

يك كشته و 20 مصدوم در كانون اصلی زلزله
پنج‌شنبه 30 آذر 1396 - 04:54

فرماندار ملارد گفت: زلزله 5.2 ریشتری دیشب  شهرستان ملارد یک کشته و 20 مصدوم داشت.

بهمن خطیبی بامداد پنجشنبه اعلام کرد : در ساعت 23 و 27 دقیقه زلزله ای با 5.2 دهم ریشتر در شهرستان ملارد استان تهران به وقوع پیوست که در شهرهای استان تهران و استانهای البرز، اراک، قم، قزوین هم احساس شد.
وی افزود: بلافاصله بعد از وقوع زلزله ستاد مدیریت بحران شهرستان ملارد تشکیل شد و نیروهای امدادی در آماده باش کامل قرار گرفتند.
فرماندار ملارد با اشاره به اینکه نیروهای امدادی شهرستان ملارد در محدوده شهری و روستایی اکیپ های بازرسی میدانی تشکیل دادند، افزود: در بررسی ها  مشخص شد که خساراتی جزئی به دو واحد مسکونی خالی از سکنه روستای اختر آباد وارد شده است.
وی گفت: در اثر وقوع زلزله هیچ مصدومی نداشتیم بلکه ترس از وقوع زلزله و فرار باعث مرگ یک زن باردار و مصدومیت 20 نفر از شهروندان این منطقه شد.
خطیبی افزود: از مجموع 20 مصدوم زلزله شهرستان ملارد  12 نفر بصورت سرپایی درمان شدند و 8 نفر هم به بیمارستانهای تامین اجتماعی شهریار و بیمارستان های کرج منتقل شدند.
وی گفت:در ساعتهای اولیه وقوع زلزله ترافیک سنگینی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان ملارد مشاهده شد که بعد از گذشت 2 ساعت هم اکنون ترافیک در این جاده ها آرام و روان است.
فرماندار ملارد بیان کرد: تمامی مدارس و سوله های دولتی و تفرجگاههای شهرستان ملارد  برای اسکان شهروندان مهیا شده است و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.
وی افزود: خسارات احتمالی وقوع این زلزله بلافاصله مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها