وخیم شدن وضعیت سلامتی اسرای فلسطینی

وخیم شدن وضعیت سلامتی اسرای فلسطینی
چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391 - 18:08

سخنگوي سازمان "مهجه القدس" با درخواست از سازمان هاي بين المللي براي عمل به وظايف خود در قبال اسراي فلسطيني، تاكيد كرد اسيران فلسطيني به سبب اعتصاب غذا در زندان هاي رژيم صهيونيستي در معرض خطر مرگ قرار دارند.

" ياسر صالح " روز چهارشنبه در گفت و گو با شبكه العالم اظهار داشت : اوضاع اسيران دلير فلسطيني در زندان هاي رژيم صهيونيستي بسيار وخيم است، و از نظر سلامتي در وضع بسيار دشواري به سر مي برند .. برخي از اسرا 70 روز است كه در اعتصاب غذا به سر مي برند، و به اين سبب در وضعي بين مرگ و زندگي به سر مي برند.

وي افزود: اسيران فلسطيني بر خلاف قوانين بين المللي در بازداشت اداري هستند .. اين امر به مثابه نقض آشكار قوانين بين المللي است، به همين سبب آنان براي بازيابي آزادي از دست رفته خود دست به اعتصاب غذا زده اند.

سخنگوي سازمان " مهجه القدس " خاطر نشان كرد: اکنون صحبت از انسانی است كه برای درخواست آزادی خود در هفتاد و سومین روز اعتصاب غذای نامحدود به سر می برد .. چرا سازمان هاي بين المللي و جامعه جهاني در قبال اين مساله حركتي از خود نشان نمي دهد ؟

یاسر صالح با بيان اينكه اين نخستين بار نيست كه اسيران فلسطيني دست به اعتصاب غذاي نامحدود مي زنند، افزود : ده ها سال است كه اسيران فلسطيني دست به اعتصاب غذا مي زنند، و دستاوردهاي مهمي از اين مبارزه خود محقق ساخته اند.

" ياسر صالح " تاكيد كرد: اسيران فلسطيني با گرسنگي و تحمل درد و رنج به كشورهاي غربي و جامعه جهاني ثابت می كنند كه رژيم صهيونيستي فاقد خوي انساني است، و در واقع رژيمي ظالم و اشغالگر است كه هيچ يك از پيمان ها و معاهدات بين المللي را رعايت نمي كند و اين مساله بر چهره رژيم صهيونيستي در سطح بين المللي تاثير منفي گسترده اي خواهد گذاشت.

 

9-17:52

26



پربیننده ترین خبرها