آرزوی روحانی برای ریشه‌کنی تبعیض و فقر جهانی در سال نو میلادی

آرزوی روحانی برای ریشه‌کنی تبعیض و فقر جهانی در سال نو میلادی
يکشنبه 3 دی 1396 - 17:40

رئیس جمهور در پیامی به رهبر کاتولیک های جهان، میلاد حضرت مسیح(ع) و آغاز سال 2018 میلادی را به وی و تمامی پیروان آن پیامبر صلح و دوستی تبریک گفت.

العالم - ایران / سیاسی

حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان، میلاد خجسته پیامبر رحمت و سعادت حضرت عیسی مسیح(ع) و همچنین آغاز سال 2018 میلادی را به وی و تمامی پیروان آن پیامبر صلح و دوستی تبریک گفت.

در پیام حسن روحانی خطاب به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان آمده است: با کمال مسرت، میلاد خجسته پیامبر رحمت و سعادت حضرت عیسی مسیح(ع) و همچنین آغاز سال 2018 میلادی را به جناب عالی و تمامی پیروان آن پیامبر صلح و دوستی در سر تا سر جهان تبریک می‌گویم.

همچنین در این پیام تصریح شد: امیدوارم در سال جدید و در پرتو آموزه‌های پیامبران الهی و با تأسی به رفتار و منش نیک‌خواهانه آنان، شاهد ریشه‌کن شدن هر گونه پلیدی، زشتی، تبعیض و فقر برای آحاد بشریت باشیم. در جهان امروز که در تلاطمی از ناهنجاری‌های اخلاقی، بی‌عدالتی و رنج و عذاب به سر می‌برد وظیفه مهم دولتمردان و عالمان و اندیشمندان دینی است که با همیاری و کمک به یکدیگر، جهانی زیبا و مملو از صلح و آرامش و اعتدال و پرهیز از خشونت و افراط را ایجاد نمایند و این میراث ماندگار را برای آیندگان به یادگار بگذارند. ضمن آرزوی سالی پر از برکت و شادکامی، از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و سربلندی و سعادت همگان را مسألت دارم.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

پربیننده ترین خبرها