برنامه آل خلیفه برای کشاندن انقلابیون به خشونت

برنامه آل خلیفه برای کشاندن انقلابیون به خشونت
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 13:41

عضو دبيرخانه کل جمعيت وفاق بحرين با اشاره به اينکه رژيم آل خليفه به دليل مسالمت آميز بودن انقلاب مردم دربرابر افکار عمومي جهاني در تنگنا قرار گرفته، تأکيد کرد که اين رژيم تلاش مي کند مردم و جوانان را به خشونت و درگيري بکشاند.

"مجید میلاد" روز شنبه در مصاحبه با شبکه العالم گفت: رژیم آل خلیفه با وجود اقدمات خشونت بار، پاسخ دلخواه خود را از مردم نمی بیند، به همین دلیل آل خلیفه تلاش می کند تا با ایجاد حوادث و انفجارهای ساختگی جوانان را به خشونت متهم کند و آنها را به سوی درگیری بکشاند.

مجید میلاد افزود: رژیم آل خلیفه به دلیل سرکوب مردم در برابر افکار عمومی جهانی در تنگنا قرار گرفته است، زیرا خیزش مردم بحرین کاملا مسالمت آمیز است، و رهبران این انقلاب همواره مردم را به ادامه راه خود به صورت مسالمت آمیز دعوت می کنند.

عضو دبیرخانه کل جمعیت وفاق بحرین با انتقاد از تصمیم آمریکا برای از سرگیری فروش سلاح به آل خلیفه گفت، آمریکا مدعی شده است که این قرارداد فروش، شامل ابزار و تجهیزات مورد استفاده در سرکوب مردم نمی شود.

مجید میلاد خاطرنشان کرد: مواضع دولت آمریکا درقبال بحرین متناقض است.

مجید میلاد ادامه داد: آمریکا برخلاف ادعای خود مبنی بر حمایت از دمکراسی، از خاندان حاکم بر بحرین به صورت بی حد و مرز حمای سیاسی و نظامی می کند، و توجهی به انقلاب مسالمت آمیز مردم ندارد.

 

Ma.11:45.12

پربیننده ترین خبرها