بی اعتمادی فلسطینی ها به سازمان ملل

بی اعتمادی فلسطینی ها به سازمان ملل
يکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 08:21

وزير اسرا و پناهندگان فلسطيني تاکيد کرد که براي پايان دادن به اعتصاب غذاي اسيران فلسطيني که از سه هفته پيش دست به اعتصاب غذا زده‌اند، نبايد به سازمان ملل اعتماد کرد زيرا اين سازمان ابزار دست آمريکاست.

عطاء الله ابوالسبح روز یکشنبه در گفت‌و‌گو با شبکه خبری العالم از غزه با درخواست از مردم فلسطین برای حمایت از «جنگ اعتصاب غذای اسرا»، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی خود را فراتر قانون می‌داند و آمریکا نیز در این راستا آن را حمایت می‌کند، از این رو این رژیم حتی یک بار نیز به قطعنامه‌های قانونی محافل بین المللی در خصوص ملت فلسطین عمل نکرده است.

وزیر اسرا و پناهندگان فلسطینی خاطرنشان کرد: تنها باید به پایداری و ایستادگی اسرای فلسطینی در درگیری با اشغالگران صهیونیستی اعتماد کرد زیرا اگر ملت فلسطین به اسرای فلسطینی اقتدا کنند، رنج و دردهای آن‌ها نیز پایان خواهد یافت.

وی افزود: حسن سلامه، ابراهیم حامد، محمود عیسی و ۱۹ اسیر فلسطینی دیگر از ۱۳ سال پیش در زندانهای انفرادی به سر می‌برند و عبدالله البرغوثی یکی از اسرا اعلام کرده فقط با آزاد شدن این افراد از اعتصاب دست خواهد کشید یا اینکه اعتصاب غذای خود را تا شهادت ادامه می‌دهد.

ابوالسبح گفت: خبر‌ها حاکی است ۲ نفر از اسیران از انفرادی به بند عمومی زندان منتقل شده‌اند و اعتصاب تا خروج سایر اسرا از انفرادی و پایان سیاست بازداشت اداری غیر قانونی ادامه دارد.

وزیر اسرا و پناهندگان فلسطینی بر پایان سیاست تفتیش بدنی و ممنوع الملاقات بودن زندانیان کرانه باختری که از ۷ سال پیش تاکنون ادامه دارد، تاکید کرد و اشغاگران صهیونیستی را به تلاش برای تحقیر زندانیان و جلوگیری از درمان اسرای فلسطینی متهم کرد.

۰۵/۱۲-۲۲: ۴۲



 

 

 

 



پربیننده ترین خبرها