عضو فراكسيون آزادي و عدالت در پارلمان مصر:

سرنوشت رابطه با اسرائیل در دست مردم مصر

سرنوشت رابطه با اسرائیل در دست مردم مصر
يکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 10:21

نماينده مجلس مصر با تاکيد بر اينکه رئيس جمهورآينده نبايد تابع سياست هاي آمريکا باشد گفت سرنوشت رابطه با رژيم صهيونيستي را هم مردم مصر تعيين مي کنند.

محمود عامر روز یکشنبه در گفت‌وگو با شبكه خبري العالم از قاهره، با اشاره به اینکه مردم کشورش هيچ گاه استبداد، سلطه و مداخله بيگانه را در مسائل داخلي برنمی‌تابند، تصریح کرد ملت مصر رئيس جمهوري انتخاب مي‌كنند كه به دنبال اجرای طرح‌های آمریکایی و اروپایی نباشد بلکه خواسته‌هاي مردم را برآورده کند.

عضو فراکسیون آزادی و عدالت در مجلس نمایندگان مصر خاطرنشان کرد مردم مصر براي اولين بار انتخابات واقعي رياست جمهوري برگزار خواهند کرد كه بدون تقلب يا مداخله گروه‌هاي داخلي یا خارجي و صرفاً  بيان کننده اراده و انتخاب واقعي آن‌ها باشد.

محمود عامر، با تاكيد بر اینکه رئيس جمهوري آینده مصر بايد همه نيازها و خواسته‌های مردم را برآورده کند،، تاكيد كرد مجلس و دولت آینده باید بيانگر آراء مردم باشند تا  كشور بتواند بارديگر جايگاه خود را در جهان عرب و در بین مسلمانان به دست آورد.

نماینده مجلس مصر تصریح کرد بعید است که رئیس جمهوری آینده به بیگانگان اجازه دخالت در امور داخلی کشور را بدهد و یا تابع آمریکا باشد.

وی درباره روابط دیپلماتیک مصر با رژیم صهیونیستی نیز تصریح کرد مردم مصر مسئله رابطه دیپلماتیک مصر با رژیم صهیونیستی را در دولت آینده مشخص خواهند کرد.

05/12-22:00

 

 



 



پربیننده ترین خبرها