ارتش سوریه مناطقی میان حماه و ادلب را از النصره بازپس گرفت

ارتش سوریه مناطقی میان حماه و ادلب را از النصره بازپس گرفت
شنبه 9 دی 1396 - 17:04

ارتش سوریه به پیشروی خود به سمت مواضع گروه تروریستی "هیات تحریر الشام" در مرزهای اداری میان دو استان حماه و ادلب ادامه می دهد.

العالم . سوریه

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش سوریه و متحدانش شهرک های عطشان، الحمدانیه، السلومیه، ابوعمر و الناصریه را بازپس گرفتند.

خبرگزاری سانا به نقل از یک منبع نظامی تاکید کرد که یگانهای ارتش سوریه پس از آنکه خسارتهای گسترده تجهیزاتی و جانی به گروههای تروریستی وارد کردند، تپه های الزعتر و مرق و جدوعه را تحت کنترل درآوردند؛ در این عملیات تعداد زیادی از تروریستها در مقابل نیروهای ارتش سوریه پا به فرار گذاشتند.

واحدهای مهندسی ارتش سوریه در حال پاکسازی مناطق آزادشده و خنثی کردن مین ها و بمب های کارگذاشته شده در جاده ها ومحورها هستند.

این در حالی است که یک روز پیش نیز نیروهای ارتش سوریه روستای ابودالی در حومه حماه را بازپس گرفتند پس از آنکه آخرین تجمع عناصر مسلح النصره در آن منطقه را منهدم کردند.

برخی فعالان مخالف نیز اعلام کردند که از بامداد امروز درگیری هایی میان نیروهای ارتش سوریه و عناصر مسلح در محورهای جنوب شرق ادلب و شمال شرق حماه صورت می گیرد و طی این درگیری ها ارتش منطقه عطشان و روستاهای دیگری را تحت کنترل درآورد.

این فعالان تاکید کردند که نیروهای سوریه به رهبری سرلشکر سهیل حسن، همزمان با بمباران هوایی و موشکی مواضع تروریستها، به پیشروی خود  ادامه می دهند.

این فعالان همچنین هشدار دادند که داعش می کوشد تا از درگیری های صورت گرفته سوء استفاده کند؛ و روز گذشته درگیری هایی میان عناصر مسلح النصره وداعش در منطقه ابوخنادق در شمال شرق حماه صورت گرفت.

210

پربیننده ترین خبرها