آتش زدن منازل در بحرین با گاز اشک آور

آتش زدن منازل در بحرین با گاز اشک آور
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 06:01

يک منزل مسکوني ديگر در بحرين به دليل اصابت گلوله گاز اشک آور در آتش سوخت.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، آتش گرفتن یک منزل مسکونی در روستای "دمستان" بر اثر اصابت گلوله گاز اشک آور، خسارتهایی را به بخشهایی از این منزل وارد کرد.

روزنامه الوسط بحرین امروز به نقل از صاحب این منزل گزارش داد، این حادثه پنج شنبه گذشته بر اثر اصابت گلوله گاز اشک آور روی داد و بخشهایی از منزل در آتش سوخت.

این آتش سوزی که به دلیل حضور نداشتن صاحبان آن هنگام حمله نیروهای امنیتی خسارتهای جانی نداشت، با کمک همسایگان خاموش شد.

به نوشته روزنامه الوسط، درصورتیکه همسایگان به سرعت وارد عمل نمی شدند، این خانه کاملا در آتش می سوخت.

هدف قرار گرفتن منازل مسکونی از سوی نیروهای رژیم آل خلیفه با گازهای اشک آور به موضوعی روزمره تبدیل شده است. تا کنون شمار قابل توجهی از شهروندان بحرینی بر اثر استنشاق گازهای سمی و اشک آور به شهادت رسیده اند که بیشتر آنها کودک و یا افراد سالمند بوده اند.

صاحب این منزل مسکونی در روستای دمستان تأکید کرد که این نخستین بار نیست که منزلش هدف گاز اشک آور قرار می گیرد، و قبلا نیز چندین بار این حمله تکرار شده است.

الوسط تأکید کرد: حتی در برخی موارد که هیچ تظاهرات و اعتراضی در منطقه مذکور وجود نداشته، منزل این شهروند بحرینی هدف گاز اشک آور قرار گرفته است.

اوضاع بحرین تحت کنترل است

درحالیکه سرکوبها و حمله به منازل مسکونی و آتش گرفتن منازل و خودروها با گازهای سمی در بحرین ادامه دارد، سرتیپ "طارق الحسن" رییس دستگاه امنیت عمومی بحرین دیروز مدعی شد: اوضاع امنیتی در بحرین تحت کنترل است، و گاهی برخی حوادث روی می دهد که البته از نظر تعداد و محل وقوع آن بسیار محدود است.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها