نشانه هاي تحركات اسراييل براي آغاز جنگ

نشانه هاي تحركات اسراييل براي آغاز جنگ
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 08:07

بيروت (العالم) ـ يك كارشناس فلسطيني با اشاره به ائتلاف حزب حاكم ليكود و كاديما گفت: رژيم صهيونيستي هر گاه كه براي جنگ برنامه ريزي داشته باشد همواره در زمينه گسترش قاعده ائتلاف تلاش مي كند.

حسين ابوالنمل پژوهشگر فلسطيني در بيروت دوشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم اظهار داشت: تشكيل ائتلاف ليكود و كاديما كه پيش از اين مقابل هم قرار داشتند، در چارچوب مساله امنيتي صورت گرفته است كه به همه بخش هاي زندگي در اين رژيم مربوط مي شود.

ابوالنمل گفت: رژيم اسرائيل از ايران هسته اي نمي ترسد بلكه از ايران جديد مي ترسد و تحولات در منطقه را زير نظر دارد و با كابينه ائتلافي براي شرايط پيش رو آماده مي شود.

پژوهشگر فلسطيني اين ايده را كه رژيم صهيونيستي به دنبال دشمن فرضي است، رد كرد و افزود: كشمكش و منازعه در منطقه واقعي است و اين رژيم با تمام جديت به آن مي نگرد.

وي تاكيد كرد: رژيم اشغالگر در سايه تحولات منطقه با بحران موجوديت مواجه است و هدف از ائتلاف حزب حاكم ليكود با كاديما مقابله با ايران است.

ابوالنمل تصريح كرد كه رژيم صهيونيستي همچنين با بحران اجتماعي شديد مواجه است.

وي گفت: رژيم صهيونيستي به دنبال تحولات ايجاد شده در منطقه بعد از موج بيداري اسلامي، روي كار آمدن نظام هاي اسلامي به ويژه در مصر و افزايش خشم مسلمانان از اين رژيم با بحران موجوديت مواجه شده است.

ابوالنمل افزود: رژيم صهيونيستي ترس خود از جمهوري اسلامي ايران را در شرايط كنوني پنهان نكرده و حتي با اهداف خاص به آن دامن نيز مي زند به طوري كه ادعا مي كند سلاح هسته اي ايران خطرناك ترين بحران در تاريخ است.

 اين درحالي است كه رژيم صهيونيستي تا كنون اجازه هيچگونه بازديد از تاسيسات هسته اي خويش را به آژانس بين المللي انرژي اتمي نداده است و داراي مقادير زيادي بمب اتمي است اما فعاليت هاي جمهوري اسلامي ايران زير نظر آژانس است.

28/س19:05

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها