اتحادیه روزنامه نگاران مصر حمله به العالم را محکوم کرد

اتحادیه روزنامه نگاران مصر حمله به العالم را محکوم کرد
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 13:36

قاهره(العالم)- رييس اتحاديه روزنامه نگاران مصر، حمله نيروهاي امنيتي اين كشور به دفتر شبكه العالم در قاهره را محکوم کرد و گفت اين اتحاديه سه شنبه آتي در نشست خود موضع قاطعي درباره اين مسأله اتخاذ خواهد كرد.

"ممدوح الولي" روز دوشنبه به شبکه العالم گفت: حمله به دفتر رسانه ها و توقیف اموال آنها اقداماتي سركوب گرانه است كه بايد به شدت از آن پرهيز شود.

الولي با تأكيد بر اينكه بايد مشكل مجوز دفاتر شبكه هاي عرب زبان در مصر حل شود افزود: شبكه العالم درخواست دريافت مجوز را از مدتها پيش به مقامات مصري ارائه كرده است.

رئيس اتحادیه روزنامه نگاران مصر افزود: مقامات مصري بايد هر چه سريع تر به چنين اقداماتي پايان دهند، و این پيام را به گوش جهانیان برسانند که مصر با پيروزي انقلاب 25 ژانويه متحول شده است.

ممدوح الولي در ادامه اظهار داشت: اين موضوع در برنامه كاري نشست روز سه شنبه اتحادیه روزنامه نگاران مصر قرار دارد و این اتحادیه  درباره اين اقدامات سركوب گرانه موضعي اتخاذ خواهد کرد.

"احمد سيوفي" مدير دفتر شبكه العالم در مصر اعلام كرد كه به همراه سایر کارکنان این دفتر تا پایان تعطيلي دفتر العالم در مصر اقدام به تحصن و اعتصاب غذاي نامحدود خواهند كرد.

سيوفي در نشستی مطبوعاتي كه با حضور ممدوح الولي رئيس اتحادیه روزنامه نگاران مصر برگزار شد، اظهار داشت: مقامات مصري از ارایه مجوز به دفتر العالم خودداري كرده اند، تا هر زمان كه اراده كردند بتوانند آن را تعطيل كنند.

 

MKH-14-12:04



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها