رئیس دفتر سیاسی حماس:

اسرا در برابر دشمن به پیروزی رسیدند

اسرا در برابر دشمن به پیروزی رسیدند
سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 - 03:47

رئيس دفتر سياسي جنبش مقاومت اسلامي "حماس" تاکيد کرد که پيروزي "کرامت" اسراي فلسطيني دربند زندان هاي رژيم صهيونيستي، دستاوردي بزرگ در زمينه خواسته هاي آنهاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، خالد مشعل در گفتگو با شبکه ماهواره‌ای "القدس" خاطر نشان کرد که ملت فلسطین همواره به قهرمانی واقعی خود و ایستادگی شان افتخار می کنند و آنها برای آزادی خود ظلم زیادی را تحمیل کرده اند. مشعل همچنین از حمایت های ملت فلسطین تمجید کرده و از حمایت های طرف های عربی و بین المللی از مساله فلسطین تقدیر و قدردانی نمود و گفت:« این توافقنامه روز شنبه گذشته با سازمان اطلاعات مصر حاصل شد.»

وی افزود نبرد اسرا، حادثه ای جزئی در نبرد بزرگ آزادی آنهاست و اسرا و با احقاق حقوق شان از طریق نبرد "شکم های خالی" حماسه بزرگی را رقم زدند و این پیروزی نمونه ای از جنگ های موفق برای احقاق حقوق بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، کمیته عالی رهبری اعتصاب غذای اسرای دربند زندان های رژیم صهیونیستی عصر روز دوشنبه توافقنامه ای را به امضا رساند که به موجب آن اسرا به اعتصاب غذای 28 روزه خود پایان می دهند و در مقابل، رژیم صهیونیستی با تمامی خواسته های اسرا و در راس آنها خروج اسرا از سلول های انفرادی موافقت می کند.

شیخ صالح العاروری عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" و مسئول پرونده اسرا در این جنبش خاطر نشان کرد که کمیته عالی رهبری اعتصاب غذای اسرا با امضای این توافقنامه با اداره زندان های رژیم صهیونیستی، موافقت خود با پایان دادن به اعتصاب غذا در قبال پذیرش خواسته های اسرا را اعلام کرد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها