کشته های مشکوک حاصل 5 روز اغتشاش

کشته های مشکوک حاصل 5 روز اغتشاش
دوشنبه 11 دی 1396 - 20:50

با گذشت 5 روز از بروز اعتراضات در برخی مناطق ایران به مشکلات اقتصادی و علی‌رغم سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب و اغتشاشگر از آن، اینک فاصله معناداری میان جماعت معترض به اوضاع معیشتی و اغتشاشگران ایجاد شده است.

العالم - ایران / سیاسی

به گزارش العالم؛ دولت و مسئولان ایرانی از اعتراضات مردمی به بالا رفتن قیمت برخی از کالاهای اساسی استقبال کردند و وعده کردند در حل مشکلات بیشتر تلاش کنند، در همین حال مردم با تاکید بر ضرورت حفظ نظم و امنیت خواهان برخورد شدید با اغتشاشگران شده اند. تظاهرات گسترده امروز مردم در زنجان و قزوین با هدف اعلام محکومیت هرگونه اغتشاش و بی نظمی در ایران صورت پذیرفت.

در ماجرای حرکت های اعتراضی طی چند روز اخیر در ایران متاسفانه برخی از اغتشاشگران با سوء استفاده از وضعیت، به اموال عمومی خساراتی وارد کردند و در عین حال موجبات کشته شدن 10 تن از هموطنان را فراهم آوردند این در حالی است که هیچ گلوله ای از ناحیه پلیس ایران به سمت تظاهرکنندگان شلیک نشده است.

هدایت ماشین آتش نشانی بدون راننده به سوی جمعیت با هدف زیرگرفتن مردم، تیر خوردن مشکوک مردم و حوادثی از این دست گمانه دخالت دست خارجی در اغتشاشات اخیر را پررنگ می کند.

پربیننده ترین خبرها