نمايندگان لبنان حمله به العالم را محكوم كردند

نمايندگان لبنان حمله به العالم را محكوم كردند
سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 - 08:45

بيروت (العالم) ـ شماري از نمايندگان پارلمان لبنان، حمله به دفتر شبكه العالم در قاهره را محكوم و با اين شبكه اعلام همبستگي كردند.

نمايندگان پارلمان لبنان حمله به دفتر العالم و تعرض به آزادي بيان را به مثابه حمله به رسانه هاي مقاومت محور دانستند كه در برابر سلطه جويي آمريكا در منطقه ايستادگي مي كند.

"غازي زعيتر" نماینده پارلمان لبنان سه شنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: دموكراسي آمريكايي، به رسانه هاي سالم و پاك اجازه نمي دهد كه حقيقت را آن گونه كه هست، پوشش دهد زيرا چنين رسانه هايي اهداف پشت پرده آمريكا در منطقه را رسوا مي كنند.

زعيتر ضمن اعلام همبستگي با شبكه خبري العالم و تيم خبري اين شبكه در قاهره ، از مواضع العالم در روشن كردن حقايق و پرده برداشتن از فريبكاري ها و برملا كردن اكاذيب تجليل و قدرداني كرد.

قاسم هاشم ديگر نماينده لبناني به شبكه خبري العالم گفت: تعرض به دفتر شبكه العالم در قاهره به سبب مواضعي صورت مي گيرد كه اين شبكه ماهواره اي در مقابله با طرح آمريكايي - صهيونيستي ضد منطقه اتخاذ كرده است.

هاشم تاكيد كرد: با تعرض به دفتر شبكه العالم در قاهره ، اكنون انقلاب مصر بايد به وظيفه خود عمل كند و به حمايت از اين شبكه همت گمارد زيرا اين شبكه رسالت دميدن روح در كالبد انقلاب هاي اسلامي و عربي را به عهده داشت.

نيروهاي امنيتي شوراي نظامي حاكم مصر ظهر يكشنبه (24 ارديبهشت) به علت هراس از فعاليت رسانه‌هاي آزاد به دفتر العالم در قاهره حمله و همه تجهيزات آن را مصادره كردند.

نيروهاي امنيتي شوراي نظامي حاكم مصر دفتر العالم را در قاهره به فعاليت غيرقانوني متهم كردند.

احمد السيوفي مدير دفتر العالم گفت: با توجه به اطلاعاتي كه داريم، اتهامي كه به ما اعلام شده است فعاليت بدون مجوز است، اما بر اساس همين اطلاعات اتهام اصلي به من به عنوان مدير دفتر شبكه العالم در قاهره فعاليت در يك شبكه شيعه ايراني است.

26-19:50

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها