عضو اداره امور آوارگان سازمان آزاديخبش فلسطين:

اسرائیل دربرابر اسرای فلسطینی شكست خورد

اسرائیل دربرابر اسرای فلسطینی شكست خورد
سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 - 17:22

العالم،غزه - عضو اداره امور آوارگان سازمان آزاديخبش فلسطين، تسليم شدن رژيم صهيونيستي در برابر اراده اسراي فلسطيني را به دليل همبستگي فلسطينيان در حمايت از اسرا دانست.

"عبد الحميد حمد" روز سه شنبه در گفت وگو با شبكه العالم، اظهار داشت: مردم فلسطين امروز مراسم شصت و چهارمين سالگرد نكبت را با محكوم كردن همه طرح هاي ضد فلسطيني، و تاکید بر حق بازگشت آوارگان به سرزمین های اشغالی برگزار كردند.

عبدالحمید حمد افزود: دولت آمريكا و رژيم صهيونيستي تلاش مي كنند طرح ها و برنامه هاي خود را با توجه به ضعف و اختلافات داخلی بر ملت فلسطين تحميل كنند.

وی با تاکید بر همبستگی ملت فلسطین در سالروز نكبت، گفت: شکست رژيم صهيونيستي در برابر اراده اسراي فلسطيني که دست به اعتصاب غذا زده بودند، جلوه ای دیگر از همبستگي مردم فلسطين است.

عبد الحميد حمد با پيش بيني آغاز خيزشي جديد در سرزمين هاي فلسطيني؛ به بن بست رسیدن روند سياسي، مخالفت رژیم صهیونیستی با قطعنامه هاي بين المللي و تداوم شهركسازي ها، يهودي سازي، آواره كردن فلسطيني ها و اعمال قوانين نژاد پرستانه ضد فلسطيني در سرزمين هاي 1948 را، زمینه ساز این خیزش دانست.

وي افزود: تشكيل دولت راست افراطي با ائتلاف نتانياهو و موفاز، و راي گسترده اكثريت پارلمان رژیم صهیونیستی به این ائتلاف که براي اولين بار در تاریخ جعلی این رژیم رخ داده است، نشانه خطرناكي از افزايش دشمني و تجاوز به حقوق فلسطينيان است.

 

05/15-17:41



پربیننده ترین خبرها