بمبهای ساعتی، چالش اخوان المسلمین پس ازانتخابات

بمبهای ساعتی، چالش اخوان المسلمین پس ازانتخابات
سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 - 17:47

العالم،قاهره - عضو کميته روابط خارجي حزب آزادي و عدالت وابسته به گروه اخوان المسلمين مصر گفت، اولويت برنامه اين گروه مبارزه با بمب هايي مانند ناامني اجتماعي و رکود اقتصادي است.

خانم "دينا زكريا" روز سه شنبه در مصاحبه با شبكه العالم با اشاره به ناامنی اجتماعی و رکود اقتصادی در مصر، درباره طرح محمد مرسي نامزد اخوان المسلمین موسوم به "نهضت" گفت: این طرح راهكارهايي دارد كه مي تواند به مردم مصر این تضمين را بدهد كه بعد از انتخابات رياست جمهوري شاهد تغييرات مثبتی در کشور باشیم.

زکریا تأکید کرد: با پايان انتخابات رياست جمهوري، حزب آزادي و عدالت بيش از 50 موضوع را براي رسيدگي در برنامه كاری خود قرار خواهد داد، چرا كه با بمب هاي ساعتي مانند ناامني و ركود اقتصادي كه در مرحله گذشته به عنوان دامي در جامعه مصر پهن شده بود، مبارزه خواهد كرد.

وي افزود : حاكميت مصر و جايگاه اين كشور، در سايه رژيم سرنگون شده مبارک تا حدود زيادي از بین رفت .. بعد از انقلاب 25 ژانويه، اكنون هر نامزدي تلاش مي كند بر روي اين موارد به عنوان يك مساله مهم و حساس تاكيد كند؛ به ويژه اينكه وضعيت كشورهاي عربي بعد از شروع انقلاب ها در هاله اي از ابهام قرار دارد و چالشهای مختلفی اين كشورها را تهديد مي كند.

15/05 - 16:13



پربیننده ترین خبرها