انتقاد شدید دمشق از مواضع ضدایرانی آمریکا و اسرائیل

انتقاد شدید دمشق از مواضع ضدایرانی آمریکا و اسرائیل
چهارشنبه 13 دی 1396 - 00:11

سوریه مواضع دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی در قبال تحولات کنونی در ایران را به شدت محکوم کرد.

العالم – سوریه

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از دمشق، یک منبع در وزارت امور خارجه سوریه روز سه شنبه اعلام کرد دمشق مواضع دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی و دست نشانده های آنان در خصوص اوضاع کنونی در ایران را به شدت محکوم و رد می کند.

منبع رسمی وزارت خارجه سوریه تاکید کرد دمشق به این مسئله اطمینان دارد که ایران خواهد توانست این توطئه ها را ناکام بگذارد و در مسیر توسعه، سازندگی و ایفای نقش خود در یاری رساندن به مسایل عادلانه ملت ها استمرار بخشد.

 این منبع رسمی به خبرگزاری سانا گفت: اتخاذ این مواضع تاییدی بر نقش مخرب و ویرانگر این کشورها در ایجاد بی ثباتی و ناامنی در منطقه با هدف سیطره بر کشورها و کنترل قابلیت ها و گزینه های ملی آنان و نیز تلاش برای تضعیف محور مقاومت است.

منبع وزارت خارجه سوریه با اشاره به شکست توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی در سوریه و کسب پیروزیهای بزرگ بر ضد گروههای تروریستی تکفیری در سوریه و عراق، تاکید کرد: ایران نقشی بسیار مهم  و اساسی در شکست توطئه های آمریکا و اسرائیل و نابودی تروریست ها داشته است.

منبع وزارت  خارجه سوریه در ادامه ضمن اعلام همبستگی کامل کشورش با ایران، بر لزوم حفظ احترام به حاکمیت ایران و خودداری از دخالت در امور داخلی این کشور تاکید کرد.

 این منبع افزود سوریه اطمینان دارد رهبری، دولت و ملت ایران بر توطئه کنونی غلبه خواهند کرد و آن را به شکست خواهند کشاند.

پربیننده ترین خبرها