واکنش نوری مالکی به اغتشاشات اخیر ایران

واکنش نوری مالکی به اغتشاشات اخیر ایران
چهارشنبه 13 دی 1396 - 13:28

معاون رئیس‌جمهور عراق ضمن محکوم کردن دخالت‌های خارجی در امور داخلی ایران گفت که ما بر این باوریم که جمهوری اسلامی ایران تمام توطئه‌های خارجی را شکست خواهد داد.

العالم- عراق 

 معاون رئیس‌جمهور عراق در گفت‌وگو با خبرنگاران در رابطه با اعتراضات اخیر ایران گفت: اتفاقات اخیر جمهوری اسلامی ایران یک مسئله داخلی است اما دشمنان ایران و عاملان آنها در داخل به دنبال شورش هستند.

وی در ادامه با محکوم کردن هر نوع دخالت خارجی در امور داخلی ایران و دیگر کشورها خواستار برقراری آرامش و اتخاذ اقدامات مناسب که به نفع ملت ایران باشد، شد.

نوری مالکی ادامه داد: ما بر این باوریم که جمهوری اسلامی ایران که با اراده مردم و رهبری امام خمینی(ره) پیروز شد، با انسجام مردمی و رهبری مقام معظم رهبری تمام توطئه‌های خارجی را ناکام خواهند گذاشت و مزدوران داخل ایران و دشمنان خارجی شکست خواهند خورد.

در روزهای اخیر عده‌ای در برخی شهرهای کشورمان اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند که با استقبال و حمایت مقامات آمریکایی و برخی اروپایی‌ها مواجه شده است که در این میان با سوءاستفاده از این شرایط تلاش می‌کنند، با دامن زدن به ناآرامی‌ها سیاست‌های مداخله‌جویانه خود را در ایران پیش ببرند.

ایسنا

پربیننده ترین خبرها