محرومیت خانواده ها از ملاقات اسرا درزندان صهیونیستی

محرومیت خانواده ها از ملاقات اسرا درزندان صهیونیستی
پنج‌شنبه 28 ارديبهشت 1391 - 04:40

مقام هاي رژيم صهيونيستي مانع ملاقات تعدادي از خانواده هاي اسراي فلسطيني با فرزندانشان در زندان " ايشل " در بئر السبع شدند.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم ، سازمان صلیب سرخ جهانی روز چهارشنبه به خانواده های اسرای فلسطینی دربند بخش های 10 و 11 زندان ایشل اعلام کرد که از ملاقات با عزیزان اسیرشان محروم هستند.
این در حالی است که اسرا به اعتصاب غذای خود پایان داده اند و به موجب توافق امضا شده باید اجازه ملاقات با خانواده هایشان را داشته باشند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، عبد الرحیم اسکافی رئیس کمیته خانواده های اسرا در الخلیل اظهار داشت که سازمان صلیب سرخ جهانی از مخالفت مدیریت زندان "ایشل" با ملاقات خانواده های اسرا با عزیزانشان خبر داد و دلیل این مساله را شرکت اسرای مذکور در اعتصاب نامحدود غذا عنوان کرد.

اسکافی ضمن خطرناک خواندن این مساله تصریح کرد که این تصمیم از اهداف شوم و ناسالم رژیم صهیونیستی در قبال اجرای توافق اسرا خبر داد.

وی که پدر دو اسیر فلسطینی به نام های یوسف و علاء اسکافی است با اشاره به موارد سابق نقض بندهای توافقنامه های مبادله اسرا توسط رژیم صهیونیستی تاکید کرد که مقامات مصری نیز نگرانی خود نسبت به احتمال خلف وعده رژیم صهیونیستی را اعلام کرده اند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها