فراخوان سراسري براي تظاهرات ضد آل خليفه

فراخوان سراسري براي تظاهرات ضد آل خليفه
پنج‌شنبه 28 ارديبهشت 1391 - 04:50

ائتلاف 14 فوريه بحرين از مردم براي حضور در تظاهرات در همه روستاها و شهرهاي اين كشور براي اعلام وفاداري خود به رهبران بازداشت شده مردم انقلابي اين كشور فراخواند.

خيابان هاي منامه مسدود شد

به گزارش پنجشنبه شبكه خبري العالم، انقلابيون بحرين ديروز (چهارشنبه 27 ارديبهشت) پس از برگزاري تظاهرات در مناطق مختلف اين كشور در اعتراض به تلاش عربستان براي الحاق بحرين به خاك خود، بيش از 60 مسير اصلي را همزمان مسدود كردند.

انقلابيون بحرين در ادامه تظاهرات اعتراض آميز عليه رژيم حمد بن عيسي آل خليفه، با آمدن به خيابان هاي پايتخت، همچنين با زندانيان در بند رژيم به ويژه زنان زنداني نيز اعلام همبستگي كردند.

ائتلاف جوانان چهارده فوريه بحرين ديروز براي ابراز همبستگي با زنان دربند رژيم آل خليفه، تظاهراتي تحت عنوان "غيرت آزادگان" برپا كرد.

در اين تظاهرات خيابان هاي اصلي در پايتخت بحرين به دست جوانان ائتلاف بحرين به صورت همزمان بسته شد.

آنها با آتش زدن لاستيك هاي مستعمل كه در خيابان هاي منتهي به فرودگاه بين المللي منامه و كاخ نخست وزيري قرار داده بودند، راه ها را مسدود كردند.

جوانان بحريني در خياباني در نزديكي بازداشتگاه وزارت كشور بحرين كه به قلعه معروف است نيز لاستيك آتش زدند.

منابع محلي تاكيد كردند پل ملك فهد كه بحرين را به عربستان متصل مي كند براي مدت زماني به دست انقلابيون بحريني بسته شد.

در مقابل مقامات امنيتي بحرين اعلام كردند كه نيروهاي امنيتي اين كشور به حال آماده باش درآمده و با هدف برخورد با اعتراضات در خيابان هاي منامه پخش شده اند، اين مساله منجر به ايجاد ترافيك بيشتر در خيابان هاي منامه شده است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها