واكنش نمايندگان فلسطين به ادعاي مسوول اسراييلي

واكنش نمايندگان فلسطين به ادعاي مسوول اسراييلي
پنج‌شنبه 28 ارديبهشت 1391 - 07:10

نمايندگان ملت فلسطين در مجلس قانونگذاري، ادعاي اخير وزير جنگ رژيم صهيونيستي در باره تعلق سرزمين فلسطينيان به اين رژيم را به شدت محكوم كردند.

به گزارش پنجشنبه شبكه خبري العالم، نمايندگان مجلس قانونگذاري فلسطين در باريكه غزه چهارشنبه شب در جلسه اي به مناسبت شصت و چهارمين سالگروز نكبت (فاجعه اشغال فلسطين) سخنان اخير ايهود باراك وزير جنگ رژيم صهيونيستي را محكوم كردند و گفتند: سرزمين فلسطين از بحر تا نهر متعلق به فلسطيني ها است.

ايهود باراك اخيراً مدعي شده بود كه مرز اسراييل از بحر تا نهر است.

چشم پوشي از حق بازگشت فلسطينيان خيانت است

نمايندگان مجلس قانونگذاري فلسطين همچنين حق بازگشت آوارگان را حق مسلم فلسطيني ها و چشم پوشي از اين حق را خيانت دانستند.

احمد ابوحلبيه رييس كميسيون امور قدس در مجلس قانونگذاري فلسطين در مصاحبه با العالم تصريح كرد: نمايندگان مجلس در اين جلسه بر لزوم حمايت از مقاومت قهرمانانه ملت فلسطين براي نيل به حقوق خود از جمله حق بازگشت آوارگان، تشكيل كشور فلسطين به پايتختي قدس و حق تعيين سرنوشت تأكيد كردند.

عاطف عدوان عضو مجلس قانونگذاري فلسطين نيز با درخواست از جهان عرب و اسلام براي حمايت از ملت فلسطين براي نيل به حقوق خود گفت: مقاومت تنها روش هر ملتِ تحت اشغال براي نيل به آزادي و استقلال است.

اعضاي مجلس قانونگذاري فلسطين سخنان اخیر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را محکوم و بار ديگر بر لزوم تحقق همه حقوق ملت فلسطين از جمله حق بازگشت آوارگان تأكيد كردند و انگليس و گروه هاي صهيونيستي را مسوول كشتار و آوارگي مردم فلسطين در سال 1948 دانستند.

tt-16-21:44

پربیننده ترین خبرها