رژيم بحرين دست به انفجارهاي ساختگي مي زند

رژيم بحرين دست به انفجارهاي ساختگي مي زند
پنج‌شنبه 28 ارديبهشت 1391 - 13:11

لندن (العالم) ـ فعال سياسي و رسانه اي بحريني فاش كرد كه رژيم آل خليفه با انفجارهاي ساختگي سعي در متهم كردن مخالفان به اين گونه عمليات ها، ايجاد ترس و وحشت در بين مردم و بهانه تراشي براي واكنش شديد ضد مخالفان دارد.

"جواد عبدالوهاب" پنجشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: رژيم آل خليفه بيش از دو ماه است كه بر شدت اقدامات امنيتي و برخورد پليسي با تظاهركنندگان و معتراضان افزوده است اما با اين وجود اعتراضات و تظاهرات ضد رژيم بحرين همچنان ادامه دارد.

وي افزود: رژيم آل خليفه با انفجارهاي ساختگي در صدد است تا حداقل به هواداران خود و نيروهاي امنيتي كه از ساختگي بودن اين نمايش ها بي خبرند ، ثابت كند كه اين انفجارها توسط مخالفان صورت گرفته اند.

عبدالوهاب در ادامه گفت: آن ها براي توجيه نمايش هاي ساختگي خود، اقدام به چاپ عكس و انتشار برخي اسامي كردند اين در حالي است كه همه در بحرين مي دانند كه عامل اين انفجارها ، رژيم حاكم است.

رژيم آل خليفه با انتشار فهرستي 20 نفره ، اشخاصي كه نام آن ها در اين فهرست ذكر شده است را افراد تحت پيگرد به اتهام دست داشتن در اين گونه عمليات انفجاري معرفي كرد كه بر اثر اين انفجارها شماري از نيروهاي امنيتي و افراد غيرنظامي زخمي شدند.

فعال سياسي و رسانه اي بحريني خاطرنشان كرد: همه مردم بحرين مي دانند كه مواد منفجره مورد استفاده در اين انفجارها تنها در اختيار سازمان هاي دولتي است.

عبدالوهاب افزود: رژيم آل خليفه با اين كار در واقع قصد دارد به مردم تفهيم كند كه مي تواند بدون هيچ دليل و مدركي هر كه را كه بخواهد به دست داشتن در عمليات انفجاري و تروريستي متهم كند اما مردم از چنين تهديدهايي نمي ترسند.

حراج بحرين براي بقاي آل خليفه
 
اين فعال سياسي بحريني با اشاره به طرح اتحاد عربستان و بحرين گفت: رژيم آل خليفه حتي براي كساني كه به اصلاح رژيم اميدوار بودند نيز ثابت كرد كه حاضر است براي ماندن در قدرت، حتي تمام وطن را بفروشد.

عبدالوهاب افزود: با توجه به اقدامات ضد وطن پرستانه آل خليفه مردم بحرين بر اين باورند كه اين رژيم، دردي از ملت را دوا نخواهد كرد.

افزايش اعتراضات مردمي در بحرين

وي با پيش بيني شدت گرفتن اعتراض هاي مردم بحرين ، گفت: مساله بحرين ، از درگيري سياسي ميان رژيم و ملت به جنگ براي حفظ موجوديت تبديل شده است زيرا مردم به اين نتيجه رسيده اند كه رژيم به نفع آن ها عمل نمي كند و اگر ضرورت اقتضا كند بحران هايي ايجاد مي كند تا بتواند از طريق آن ها مردم را به نابودي بكشاند.

عبدالوهاب با اشاره به ادامه بازداشت رهبران مخالف رژيم بحرين ، انهدام مساجد و حسينيه ها و نقض حقوق شهروندان افزود: اين كارها مردم را بيشتر به سمت ادامه انقلاب و پايداري سوق خواهد داد حتي اگر مجبور شوند در اين راه جانفشاني كنند.

16-23:47

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها