خواننده رپ آلمانی و قصاب داعش، در سوریه کشته شد

خواننده رپ آلمانی و قصاب داعش، در سوریه کشته شد
شنبه 30 دی 1396 - 08:44

سایت وفا، نزدیک به گروه تروریستی داعش، خبر کشته شدن خواننده رپ آلمانی، را در بمباران روز چهارشنبه در شهر غرانيج سوریه اعلام کرده است.

العالم ـ سوریه

دنیس گاسپرت، خواننده رپ آلمانی که به گروه تروریستی داعش پیوسته بود، احتمالا در حمله هوایی در سوریه کشته شده است.

آن طور که یورو نیوز گزارش داده، خبر  کشته ‌شدن خواننده رپ آلمانی را سازمان آمریکایی نظارت بر فعالیت گروه های تندرو موسوم به «سایت» نیز منتشر کرده است.

دنیس گاسپرت قصاب داعش

دنیس گاسپرت که با نام اختصاری «دسو داگ» در موسیقی شناخته می شد، یکی از شناخته شده ترین چهره‌های غیر بومی داعش به شمار می آمد. او در ویدئوهای متعدد داعش حاضر شده بود. به گفته سازمان «سایت»، دنیس گاسپرت در یکی از ویدئوهای منتشر شده نیروهای داعش، سر بریده‌ای را در دست گرفته بود.

پیش از این، چندین بار مرگ این داعشی آلمانی گزارش شده بود. آخرین بار در سال ۲۰۱۵ مرگ او اعلام شده بود. هر چند پنتاگون بعد از زنده ماندن او خبر داده بود.

این‌بار سایت وفا، نزدیک به گروه تروریستی داعش، خبر کشته شدن دنیس گاسپرت را در بمباران روز چهارشنبه در شهر غرانيج سوریه اعلام کرد.

گروه داعش نیز در کانال تلگرام خود تصاویری از یک جسد را منتشر کرده است. گروه داعش عکس‌های منتشر شده را متعلق به این خواننده آلمانی تبار خوانده است.

پدر دنیس گاسپارت غنایی تبار و مادرش آلمانی بودند. او کودکی و نوجوانی خود را در شهر برلین گذراند. وی به جرم تبهکاری، قاچاق مواد مخدر و خشونت چندین بار دستگیر شده بود. وی در سال ۲۰۰۶ با انتشار نخستین آلبوم خود با نام «عقاب سیاه» به عنوان خواننده رپ شناخته شد. دنیس گاسپارت از سال ۲۰۱۱ به انتشار تبلیغات در اینترنت در حمایت از گروه تروریستی داعش مبادرت کرد.

پربیننده ترین خبرها